Mammaklær

Elvira

Glad i forumet
Januarhula 2014
Litt vel tidlig enda, men har dere noen tips ang gode mammaklær? Enten spesielle plagg, nettbutikker etc. Plutselig kommer magen og da vil jeg ha litt liggende klart iallefall:-) Her i byen har vi stort sett bare H&M å handle mammatøy på. Mye fint, men kjekt å velge litt annet også.
Stormberg har forresten fått egen mammakolleksjon nå for yttertøy ;)

Smartkids.no og ebay selvfølgelig :) Jeg likte mamalious forrige gang, skal bestille litt av det :)

Har kjøpt mammaklær på hm og fornøud med de :)

Hadde ikke klagd på mammatøyshoppings i London nei:-) Er fornøyd med mye fra HM jeg også, eneste er at mange av buksene (jeansene) ikke er lange nok i beina.. Bestilte en tights fra Mamalicious sist gang som var helt super, den strakk seg fra bakken til langt under armene:-)

Denne mammajakken fra hm er kjempefin, men synd at den ikke er tilgjengelig i nettbutikken før april.

ImageUploadedByBV Forum1360019486.223011.jpg

ImageUploadedByBV Forum1360019496.050891.jpg

H&M som de andre her sier - synes de klærne er helt ok :) Kjøpte faktisk en i sommer (!) med blonder på skuldrene..veldig fin ;) Tenkte det var typisk at den hadde de ikke når jeg ble gravid:D

Skal forøvrig til Aberdeen når jeg er 15 uker på vei - blir nok litt mammaklær-shopping da! Og babyklær ;)

H&M som de andre her sier - synes de klærne er helt ok :) Kjøpte faktisk en i sommer (!) med blonder på skuldrene..veldig fin ;) Tenkte det var typisk at den hadde de ikke når jeg ble gravid:D

Skal forøvrig til Aberdeen når jeg er 15 uker på vei - blir nok litt mammaklær-shopping da! Og babyklær ;)
Synes også HM har en del fint. Så koselig med shopping "abroad". Skal en tur til Tyskland i uke 10, men føler det er litt tidlig å shoppe da.

Back
Topp