Mammaklær...

sweeti88

Forelsket i forumet
På mandag bestilte jeg en til mammabukse i mørkeblå denim + en langermet mammagenser og en t-shirt, da jeg begynte å bli lei av få alternativer på buksefronten for tiden:-p I dag kom pakken i posten(rask levering), og er superfornøyd:-) Buksene derfra har god passform og er myk og komfortable å ha på, herlig nå som magen begynner å komme for fullt;-) I tillegg kjekt for oss som må kjøre et stykke for å finne butikk med mammaklær:-)

H&M:-) hihi, bra jeg glemte å skrive det, siden det var hele poenget:-p Har to mammabukser derfra nå, og de er helt herlige:-)
Med første hadde jeg ikke behov for mammabukse, men siden magen vokser fortere denne gangen meldte behovet seg rask;-)

Dette er min første men her er det helt uaktuelt å gå i noe annet enn mamma-bukse. Til og med joggebukser er for trange rundt magen ^^ har to bukser fra HM selv!

Var veldig lita sist, begynte først å få en liten kul når jeg var 5-6 mnd. på vei. Så da brukte jeg de vanlige buksene mine, med et hårstrikk mellom knapp og knappehul. Men nå er mammabukse stortsett det eneste som er behagelig:-)

Har også de buksene, de er super behagelige :)

Har og bukser derfra 2 av de til 199 og en litt dyrere en. Men de til 199 er kjempe gode, veldig fornøyd med de. :D

Enig, hm buksene er deilige, og så koster de ikke så mye at en ikke kan unne seg det når det sprenger på i magen ;)

Mine favoritter er leggingsene fra HM. De er fantastiske. Har en bukse fra forrige svangerskap, men den er ant for liten (var fryktelig tynn før jeg ble gravid med første) Jeg fikk 3 gavekort fra HM til bursdagen min, så nå blir det shopping, og nye bukser ;-)

3 SA

JENTE 2009

lillebror kommer mai 13

Jeg har også et par mammabusker fra H&M og de er supergode å ha på, men kvaliteten er heller så som så. To av mine tre bukser har raknet rundt beltehemper og rompe, og det etter kun få ukers bruk. Jeg skal klage på mine...

Men hvor i alle dager får jeg tak i mammabukser med LAVT LIV /LIIIITEN STRIKK? ! klarer bare ikke den ekstra bulken over magen..!

..HerQ..

Men hvor i alle dager får jeg tak i mammabukser med LAVT LIV /LIIIITEN STRIKK? ! klarer bare ikke den ekstra bulken over magen..!

..HerQ..

Ja jeg har kjøpt en sånn på HM, finnes i grå og i svart, til 199 kroner :)

Har vært og spurt, på to forskjellige, men ingen har.. kanskje det kommer inn igjen da.. ugh. ..! Takk jenter! Da er det håp!

..HerQ..

Jeg tror de er veldig populære, var bare to stykker igjen i grå (ingen i svart) da jeg spurte,,, og det var i Oslo.. Hun i kassa sa at mange ikke-gravide også kjøper de, fordi de er så behagelige!

Tror også de er veldig populære, var fri der jeg var å så etter dem også og selges heller ikke i nettbutikken såvidt jeg har sett: /

Back
Topp