Mammaklær

katrine91

Betatt av forumet
Er det flere enn meg som allerede har måtte kjøpt litt .... ?
Var på shopping med mamma her om dagen, fant ingenting som jeg følte meg vel i.. så gikk vi i mamma-avdelingen på H&M og der fant jeg en genser, to bukser og en kåpe! Hehe. Føler det kanskje er litt tidlig, så lurer på om andre her også er begynt.. eller om dere som har vært gravide før, brukte noe særlig mammaklær i tidligere svangerskap? Har et par venninner av meg som kun kjøpte en bukse helt på slutten liksom. Off føler meg så stor!!! 

Noen som vet om noen andre butikker som har mammaklær enn h&m? Vet at det ligger mye på nettet, har allerede bestilt julekjolen på mamalicious men jeg liker helst å prøve først. Vet ikke om noen andre butikker enn h&m.

Som en på jobben min sa.. "Det er en positiv mage da" :)

jeg har brukt mammaklær siden uke 12/13. har kjøpt på h&m ..ellers så har jeg kjøpt behagelige bukser på bik bok :)

Har brukt mammabukser en stund nå:-) kjøpt på h&m. tenkte også å skaffe meg en jakke/kåpe:-)

Har kjøpt en del mammabuker på HM, men ellers vanlige gensre og kjoler på zara, HM osv...men i en str større ;)
Det samme med jakke, den gikk jeg også opp en størrelse, og håper det holder!

Åh, det var godt å høre.. Hehe, jeg har nesten ikke turt å si det til noen! Trodde det var sååå tidlig å kjøpe mammaklær i uke 20. 

Jeg kjøpte som sagt en fin kåpe på h&m til 699 tror jeg det var. eller 799. Er jo ikke galt det når det gjelder en kåpe :-) Så de hadde den i grå også, men det var på nettet.. Er jo sikkert veldig forskjellig hvor mye utvalg de har. Idag feks har jeg fri og skal kjøre 8 mil for å gå på en annen h&m, pga lite utvalg på den som er i byen her..!

Jeg har vært på diverse klesbutikker og spurt jeg. Der fikk jeg til svar at alle butikkene omtrent uten HM hadde slutta med mammaklær fordi at gravide helst fant seg sånne tunika og sånne greier. Jeg hadde lyst til å knurre ett eller annet om hva skal vi ha på oss på underkroppen da liksom... en tunika dekker jo ikke beina! Men jeg beit det i meg og gikk på HM i stedet. :-P Ikke hun som står i kassa sin feil at de lengre opp i toppen er dumme i hodet. Hehe

Såeh... jeg er glad jeg fant igjen de to mammabuksene jeg kjøpte på HM forrige svangerskap jeg. :-P Vanlige joggebukser er ikke så særlig behagelig å ha på seg mer. Det går, men det er bare til nøds når de to mammabuksene mine er på vask. 

Ja, vet du no, jeg var på et senter igår. Gikk inn i en barnetøys-butikk og spurte, om ho visste om noen butikker annet enn h&m.. Nei ho hadde jo ikke peiling, og sa at de i den butikken solgte før men pga dårlig marked så slutta de med det..

Irriterende...!

Var i Bergen for noen uker siden å der fant jeg en butikk som heter Mor og Meg. Bra utvalg der!! :-) De har nettbutikk også... Elles så handler jeg mammaklær på HM.... Men har sett endel på nettet... Å Ellos har masse!!! Å ganske rimelig!!! Tenker å bestille meg en vinterjakke der ettervert....

Ps.. Jeg syns ikke det er for tidlig å handle/bruke mammatøy!!! Godt at magen passer i buksa! Å dessuten er vi gravide!!!! :-) Hærli å strutte me den magen!

Back
Topp