Mammaklær!

lisa91

Glad i forumet
Tenker på å kjøpe litt mammaklær etter hvert.. Har kjøpt noen bukser allerede fra hm og nelly da, men ønsker spesielt en ytterjakke nå utover høsten og den iskalde vinteren vi har her jeg bor.
Har dere noen anbefalinger av butikker, gjerne på nettet? Har vært innpå omtrent alt som finnes (føler jeg!), og om jeg ikke skal bruke over 1000 kr på en jakke så har de ingen i min str! Flere som er litt oppgitte over dette?

Jeg har en vinterjakke fra sportshoppen i Sverige. Kjøpte herremodel, den er god og romslig rundt magen. (kjøpte en str større enn normalt)

Lånte jeg en boble jakke av mamma (hun er mye større enn meg så jeg hadde GOD plass til magen) men er ikke sikker på hvor hun hadde kjøpt den jakka. Bergans jakka mi fikk jeg ikke igjen en gang når jeg gikk med storebror. (han er født i nov)

Et tips er å evt kjøpe en str større enn vanlig.. kanskje til og med 2str større sånn at du får plass til stor mage.. vi har jo siste innspurt av svangerskapet hele denne vintern. Lykke til med leting av jakke.. Det er ingen enkel sak.

Back
Topp