Mammaklær

atiram87

Blir kjent med forumet
alt eg eige no har begynt å bli veldi trangt, men syns det er så lite mammaklær å finne i butikker og på nettet. og føle alle andre gravide har såååå mykje fint. 
hvor handler dere? 
beige/ brun thigts er feks umulig å finne.... 

Jeg arvet endel gravidbukser av ei venninne, men de fleste er foreløpig for store. 
Strikken som skal over magen er utrolig stor synes jeg. 
Men buksene er veldig fine, og den ene fra HM passer greit nå og blir brukt endel =) 
Myk og fin olabukse med høy strikk. 
Ellers elsker jeg en annen bukse jeg har kjøpt på HM nå for noen uker siden, den har lav strikk som går under magen og er utrolig god. 
Jeg husker fra sist at jeg syntes strikkene ble ubehagelige da magen ble så stor at de strammet...
Har kun sett svart og hvit mammatights, men de fleste klesbutikker har vanlige tights med lavt liv, kanskje du kan bruke de med livet nedenfor gravidmagen?

takk for svar :) har ei mammabukse fra HM med høgt strikk, går med den var dag omtrent, veldig god :) 
har prøvd vanlige thigts med lavt liv, men magen min sitter så lavt at det strammer uansett :( så må nok ha mammathigts.. 

Har kjøpt tights på H&M.. en lang og en kort.. De er rå gode å gå i :))  

jeg har kjøpt bukser både hos ellos, H&M og barnas hus. overdeler kjøper jeg ikke mammaklær men vanlige rundt omkring, men som er lange og med snitt som sitter pent over magen 

Sett på mamalicious sin nettbutikk? :-)

Jeg fant en knallgod bukse hos kappahl :) I tillegg anbefaler jeg også sånne posete bomullsbukser på HM, de har bredt strikk, men fungerer innmari bra. Du finner dem på vanlig avd. :)

Back
Topp