mammaklær

ruth1

Flørter med forumet
er det flere som må ut å kjøpe litt nytt? det må jeg. greier ikke skjule magen lenger. men det er vist lettere sagt enn gjort. har kikket litt rundt på nettet og enten så er det veldig dyrt eller så er det veldig små størrelser. er litt stor fra før av og den ene nettbutikken så var den største størrelsen 42,det er liksom det jeg har brukt fram til nå. kommer jo til å se ut som en dass i 6 1/2 mnd til. gidder ikke gi over 700 kr for ei bukse. og h&m klærna syns jeg det er lite strethc i.å herregud,er sååååå frustrert alle er jo ikke en str 36 når de blir gravide noen av oss er faktisk litt større. er jo noe helt galt med de som sitter å lager klær. nekter å tro jeg er den eneste som er litt stor fra før av som må ha mammaklær. uff,blei skikklig klage tråd dette. men blir veldig glad hvis noen har noen tips om hvor man får tak i mammaklær til en ok penge.

Jeg er helt enig med deg.. Sliter jeg også med finne klær som passer i litt stor str.. Har funnet noen mammabukser på hm i stor str.. Ellers vil jeg anbefale ellos:))

Har begynt med mamma bukser nå (igår faktisk) veldig fornøyd med hm sine, vedig godt utvalg der nå :)

Hm, jeg er veeeldig stor fra før og har brukt mammatightsene fra hm i ett par år, og er ellers fornøyd med mammaklærne der. Bortsett ifra tunikaene og skjortene der jeg må presse inn armene om jeg skal prøve. Men holder meg unna å prøve de jeg tror er stramme, vil jo ikke ødelegge klær andre skal kjøpe.

Jeg liker hm buksene veldig godt. Fant et par med god stretch sist, og jeg gleder meg til å ta de frem igjen. :)

Har ikke begynt med mammaklær enda, selv om jeg sikkert skulle ha begynt fo klarer ikke få igjen knappene på noen bukser lenger... Men klarer ikke få meg til å begynne med det før etter uke 12...
Her i Bergen finnes det en mammabutikk som har mye fine bukser og andre klær, handlet der sist, og regner med jeg ender der igjen... Men det koster jo litt da, men kjøper meg heller en skikkelig bukse som jeg liker og som koster litt mer, enn noe jeg ikke blir fornøyd med...

Jeg kjøper kun gravid klær på h&m :) nå har jeg veldig tynne legger og lår (brukte str 34,36 før jeg ble gravid) så for meg er det supert de har fått slim mamma bukser på H&M ! :) sist jeg gikk gravid passet jeg ikke inn i noen mamma klær fra h&m.. Så gikk i jogge bukser og tigts fra bikbok hele graviditeten :P Nå kan jeg ikke bruke annet ett tigts og mamma bukser! Gjør så sykt vondt i magen om noe sitter for stramt /:

Jeg kjøper kun gravid klær på h&m :) nå har jeg veldig tynne legger og lår (brukte str 34,36 før jeg ble gravid) så for meg er det supert de har fått slim mamma bukser på H&M ! :) sist jeg gikk gravid passet jeg ikke inn i noen mamma klær fra h&m.. Så gikk i jogge bukser og tigts fra bikbok hele graviditeten :P Nå kan jeg ikke bruke annet ett tigts og mamma bukser! Gjør så sykt vondt i magen om noe sitter for stramt /:

Hei på deg.
Sjekk ut Zizzi, de har klær fra str. 42-56. Kjøpte flere klær der da jeg var gravid sist.

Jeg tenker det er på tide her og :) forrige gang handlet jeg på Hm, og regner med jeg havner der denne gangen og :)
Nå bruker jeg thigts og har kjøpt strikk til knappene i buksene mine. :)

takk for svar jenter,får se om det er noe utvalg på h&m her i byenvar veldig dårlig sist jeg var gravid men det er jo 3 år siden,kan jo hende det har blitt bedre

Jeg er godt fornøyd med HM sine mammaklær, og gleder meg til  å bruke de igjen. Men foreløpig trenger jeg ikke de, sist trengte jeg ikke bruke dem før etter uke 20.

Samme her ;)

Jeg har funnet en mammabukse på hm som ikke var vid i bena. Bruker for det meste buksene jeg hadde med strikk på knappen! bruker lange tskjorter/gensere for å sjule knappen ;) 

Jeg er størrelse 40/42 til vanlig.Er litt over 11 uker,men kjøpte tilfeldigvis noen mammaklær på H&M da jeg var med min søster som skulle ha vanlige klær.

Ble positivt overrasket over H&M klærne.Var ikke mye utvalg,men fant et par deilige bukser som jeg kan bruke utover.Og de kosta bare 199kr stk!(Den ene er sånn baggy olabukse,den andre en sort knebukse.)Det fine er jo at foruten elastiske stoffet rundt magen,så ser det ut som en vanlig bukse ellers.Så jeg kommer til å bruke de med en gang vanlige buksene blir trange rundt magen,som sikkert ikke er lenge til. :P Så jeg kommer nok til å handle videre der,om jeg skulle trenge mye mer.Ser det litt ann.

Jeg ville nok anbefale deg å kikke rundt i vanlige kjedebutikkene og evt bare prøve litt forskjellig og se hva som passer deg,for vi alle er forskjellige i formene og. :)

Ser og mange som bare holder seg til tights med tunikaer eller lange topper eller joggebukser med lange topper..Man får jo mange fine tights/harembukser etc som er ganske mye stretch i...

Zizzi er og selvfølgelig et forslag,om størrelsene er for store ellers,så er det jo greit å ha under graviditeten.Men søstra mi handler der,for hun er større enn meg til vanlig,og fyttikatta for noen priser der inne!! :(
Ellers kan det hende du finner litt på nettbutikker etc hvis du bare leter litt.Har desverre ingen tips der.

Men lykke til og håper du finner noe. :)

Jeg er i samme båt som deg.. Er 42 til vanlig, men nå strammer alt.. Har ikke prøvd mamma klær enda, vil prøve å vente litt til. Jeg har funnet ut at jeg skal satse på tights i st. XXL og skikkelig fargerike tunikaer.. :-)

Ellos har en del større str.. Prøv der:))

Back
Topp