Mammaklær

Emani82

Elsker forumet
Vet det er tidlig så bare spørr pga nysgjerrighet.. Hvor kjøper man det til en grei pris?;)

*Isabella* skrev:
Sist fant jeg en del fint på H&M

samme her og bestilte litt på vila sin nettbutikk :)

SunShin skrev:

*Isabella* skrev:
Sist fant jeg en del fint på H&M

Der må jeg inn å sjekke. :)
Takk for tips

samme her og bestilte litt på vila sin nettbutikk :)

H&M

HM har mye bra. Fant mammajeans jeg liker kjempegodt på polern og pyret og!:-)

Ellos.no
HM 
Gina Tricot 

Kjøpte bukser og noen topper på H&M. Buksene var såååå deilige. Gleder meg til bruke de igjen! Ellers brukte jeg mest vanlige klær på overkroppen. Magen min ble ikke kjempediger, så klærne ble ikke ødelagt av å bli litt strekt.

Får inn masse fint på H&M fremover :) (jeg jobber der)
Kjøpte meg selv to bukser idag, vet det er tidlig.
Men vil ha de før de blir utsolgt:P Skikkelig deilige baggy bukser som bare koster 199,- :D
Håper bare jeg får bruk for de snart da :P

super-prøver skrev:
Men vil ha de før de blir utsolgt:P Skikkelig deilige baggy bukser som bare koster 199,- :D

Skjønner jeg må på hm i morgen ihvertfall.. Vil også ha deilig baggy bukse:))

Emani82 skrev:

super-prøver skrev:

Skjønner jeg må på hm i morgen ihvertfall.. Vil også ha deilig baggy bukse:))

Ja, det holder jeg med deg i :D
Kjempe fornøyd! :)))

Kjøpte nesten alt på H&M sist jeg var gravid, buksene er kjempegode
Skulle ønske jeg kunne begynne å gå med de allerede, føler meg så tjukk og oppblåst og blir helt gal av de vanlige buksene jeg har.

Jeg var på H&M i dag og kjøpte en bukse. Litt baggy, men ikke så mye som jeg så for meg den skulle være. Men den er hvertfall behagelig på. Alle mine dongeri bukser er så vide i livet at jeg må ha på belte og det er ikke behagelig. Så når jeg bruker en lang singlett oppå så er det ingen som ser at det er en mamma bukse :)

Jeg var innom hm på Sandvika senteret i dag.. Det må være den mest dårligste butikken jeg har vært i.. Hadde jo ingenting:( så får prøve Drammen i stedet.. Bukser må jeg ha..;)

Emani82 skrev:
Jeg var innom hm på Sandvika senteret i dag.. Det må være den mest dårligste butikken jeg har vært i.. Hadde jo ingenting:( så får prøve Drammen i stedet.. Bukser må jeg ha..;)

Så kjedelig :( Håper du blir mer positiv til Drammen da :)
Visst ikke så får du komme til sørlandet :P hehe

Back
Topp