Mammaklær

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg har anskaffet meg 2 mammabukser som jeg har fått låne av min kjære storesøster :) Har allerede fått så stor mage at ingen av de pene jeans'ene mine passer ikke lengere... 

Mamma sier at jeg kan kanskje ha tvillinger, siden det ligger i familien, får bare vente og se :)

Men tilbake til mammaklær. Der hvor jeg bor har de faktisk ikke mammaklær i butikk, kun en hylle på HM, men finner ikke noe som jeg synes er pent, hvorfor skal det være så vanskelig og finne pene mammaklær, er det meningen at vi skal se større ut enn vi egentlig er når vi er gravide?

Så jeg lurer på om dere der ute vet om noen gode nettsider hvor de har pene mammaklær :)

Sjekk hm på nett, og ellos har noen, også tror jeg de har på nelly.com :)
Ja, og på boobs.com (eller .no)

Har kjøpt ei bukse på HM og ei  på Mamaliscious..
overdeler kjøper jeg bare et nr større av, eller litt lengre varianter. 
Er greit å være stor og gravid, men trenger ikke kle seg som en elefant.. er enig med deg..

jeg har shoppet på nelly.com det har litt i alle pris klasser kjøpt 2 jeans fra mamaliscious siden de har det merket på nelly også. i tillegg betaler du ikke frakt hvis du handler over 600 på nelly i forhold til på mamaliscious sine egene sider så det var billigere å bestille det gjennom nelly sine sider:)

Jeg synes HM har bedre utvalg av mammaklær på websidene enn i butikkene.
Ellers er det mange kjekke nettbutikker, bare å google seg inn og se på forskjellige.

Haha, skulle aldri gått inn på denne tråden.. nå har jeg bestilt masse klær fra nelly.com

Hvordan er str på klærne på mamaliscious, spesielt buksene?

Jeg har kjøpt litt mamma-undertøy på H&M, ellers har jeg kjøpt litt lange singletter. Og bruker stort sett tights/leggings. Og da bruker jeg bare de jeg har ifra førHar en del mammaklær ifra før også, som jeg har gjemt fra jeg var gravid sist, men ikke begynt og bruke de ennå!

Jeg har kjøpt to bukser og to topper på H&M. Den ene buksa likte jeg ikke, for den er lav i livet. Liker de som holder på magen:).

purlogpersille.dk og everydaymaternity.com
Håper du finner tøy du blir fornøyd med; det er ekstra hyggelig når en er gravid:)

*LC* skrev:

buksene kjøpte jeg i samme størrelse som jeg brukte i stramme jeans før jeg ble gravid og de  passe. kjøpt tights der i M og de var litt store i størrelsen syntes jeg. og en sånn cardigen i M og den var åsså for stor i alle fall før magen blir stor:)
så mulig det er jeg som bare tror jeg er større enn det jeg er  i forhold til størrelse M siden jeg hadde rett med buksene som jeg viste mere:)

Lille kråka skrev:

*LC* skrev:

buksene kjøpte jeg i samme størrelse som jeg brukte i stramme jeans før jeg ble gravid og de  passe. kjøpt tights der i M og de var litt store i størrelsen syntes jeg. og en sånn cardigen i M og den var åsså for stor i alle fall før magen blir stor:)
så mulig det er jeg som bare tror jeg er større enn det jeg er  i forhold til størrelse M siden jeg hadde rett med buksene som jeg viste mere:)

Må bare legge til at buksene ikke er så fryktelig DYRE som på mamge mammaklær sider. sånn rundt 350 kr for en jeans synes det er bra for det er jo ikke klær man bruke lenge

Lille kråka skrev:

Lille kråka skrev:

*LC* skrev:

Må bare legge til at buksene ikke er så fryktelig DYRE som på mamge mammaklær sider. sånn rundt 350 kr for en jeans synes det er bra for det er jo ikke klær man bruke lenge

Høres bra ut! Liker ikke å bestille bukser uten å prøve, men ingen av buksene på H&M var noe særlig. Takk:)!

Har bestillt fra Ellos jeg. Så venter på pakke :D

Mye fint på butikken " Den kule mage" i Oslo. Så de hadde nettbutikk og: denkulemage.no 

Back
Topp