Mammaklær

checkitout

Flørter med forumet
Selger HM mammklær fremdeles?
Fant det ikke på nettsiden deres og ikke på et par av de butikkene jeg har vært i.

Noen andre billigkjeder somselger evt? 

de har mammakler i den her :)    har egentlig ikke leita så masse ennå, har ett par bukser fra forrige svangerskap.

Ikke alle HM butikker har, men noen utvalgte. Sånn er det hvertfall her hjemme i Fredrikstad :)

Jeg var innom HM der jeg bor og jeg fant mamma avd jeg, fant tilogmed masse fint på TILBUD! to kjoler og en tunika for 200 kroner:D Fine var de og, slettes ikke kjærringete som en del (desverre) er:D 
Ellers likte jeg best ammetopper og amme bh'er fra lindex sist!! 

Selv om magen ikke har vokst så alt for mye enda, så kjenner jeg at jeg (nesten) klikker i vinkel med en gang bukser eller annet klemmer på magen.. så nå bruker jeg både mamma-dongeribukser og mamma-jobbukser (O-herlige hvite sykehusuniformsbukser ;) ). Ser kanskje ikke så veeldig kledelig ut foreløpig, men jeg (og magen) klikker nå i alle fall ikke i vinkel lengre, og det er jo det viktigste :) Var innom våre to lokale H&M-butikker, men der var utvalget heller begredelig, så jeg valgte å bestille på H&M på nett i stedet :) Har foreløpig bare funnet en modell som passer mine veeldig lange ben, men har heldigvis en litt mer kortbenet venninne som også går gravid, og hun overtar villig alle mine feilkjøp :) (jada, vet det er lett å sende tilbake også, men... er jo så mye enklere å bare levere til "naboen" :P)

Eg fant på hm i tromsø, og der hadde dem godt utvalg, men va litt lite utvalg på str, stortsett bare medium, å eg e på den lagre`e sia::P Eg klare heller ikkje nåkka som klemme eller stramme, men eg har fått ganske mye mage. D går ant å spørre butikkan om dem har mulighet å ta inn, evt at du får se en bestillingskatalog og plukke ut d du ønske. dem skal også kunne bestille fra andre hm butikka som har mamma klær:)

Fikk mammaklærne mine i posten i dag, de var bare så fine
Størrelsen blir helt perfekt når magen blir litt større.Kan virkelig anbefale mamalicious sine klær :)

Vet dere evt hvilke HM butikker i Oslo som selger?
Jeg har vært i 2 på Majorstua og der hadde dem ingenting. 
Har litt dårlige erfaringer akkurat med buksebestillinger på nettet- ikke helt standarstørrelse på meg der og vet hvertfall ikke hvordan da mamma buksene evt sitter på meg ;)
Vet man kan sende tilbake, men guri så tilltak ting kan være ;) hihi

Det er hvertfall mammaavd på hm øverst på karl johan og på storo-senteret, for der har jeg vært. Størst utvalg på den som ligger i karl johan. Lurer også på om de har det på oslo city også, men litt usikker.

Back
Topp