Mammaklær!

Sunshine_85

Flørter med forumet
Er det noen som vet om noen butikker som selger mammaklær i Skien/Porsgrunn?
Har hørt om en som heter Expecting som lå i bygget ved siden av Herkules,men der er det jo bare G Max nå??
Vet jo om H&M men..

Kanksje i senturmsgaten i Porsgrunn? Tror det er lite... Jeg har bestilt fra nelly.com. Synes det er lite utvalg!
Har vært på både herkules og down town, men synes ikke det er så mye å velge i :/

Jeg også hørte noen nevnte på den butikken hvor g-Max ligger nå! Har bare handlet på hm på Herkules og på hm på nett! Syns alt annet er dyrt i forhold til hvor lenge jeg skal bruke det! Gensere osv kjøper jeg på Cubus og sånn. De har litt ekstra stretch også er de litt lenger :)

Det er bukser som er vanskelig og finne.. Liker best og prøve de føre jeg evt bestiller på nett,men om jeg ikke finner noe må jeg jo bare prøve,er jo som regel greit og få byttet om det er feil str eller noe..
Genser og t shirt er mye lettere!!
Får bare fortsette og lete da:)

Uansett hvor du bor er mitt råd (med erfaring fra storesøster) kjøp mange lange singleter... 
Da kan du bruke jakker og cardigans du har fra før, og slipper å kjøpe så mye nytt. Magen vil jo også bare bli større og større etterhvert som det blir varmere i været. Disse singeletene kommer til å passe hele veien og kan brukes helt til den lille blir født til sommeren. 
Det er billige klær, H&M og Cubus har mye 3 for 2 etc på dette...  
Mammabuksene på H&M er min favoritt også. Bruker 38-40 til vanlig, men må ha 44 i mammabukser. Så beregn opp 2-3 str... 

Da var buksene på h&m offisielt avskrevet.. Jeg bruker *noen* str over 38/40 og når da du bruker 44 i mamma bukser så går det jo ikke.. De stopper jo på 46..
Jaja,får kanskje prøve og bestille fra nettet da,der har de litt større str..
Finner jo masse jogge bukser og de singlete fra cubus elsker jeg,så er ikke noe problem med overdeler... Sliter med og finne bukser til vanlig.. Og sånne stor mote bukser stopper jo midt på magen,og er ikke gode da..

Men veldig takknemlig for alle tips og info:) Får ta en oslo tur om det blir helt kritisk:)

Ja, jeg har også reagert på det.
Jeg er hverken tykk eller tynn, men helt passelig midt i mellom, og jeg syns det er veldig rart at jeg må bruke nesten den største størrelsen de har... 
Merkelige greier. 

Sunshine_85 skrev:
Da var buksene på h&m offisielt avskrevet.. Jeg bruker *noen* str over 38/40 og når da du bruker 44 i mamma bukser så går det jo ikke.. De stopper jo på 46..
Finner jo masse jogge bukser og de singlete fra cubus elsker jeg,så er ikke noe problem med overdeler... Sliter med og finne bukser til vanlig.. Og sånne stor mote bukser stopper jo midt på magen,og er ikke gode da..

Men veldig takknemlig for alle tips og info:) Får ta en oslo tur om det blir helt kritisk:)

VENT!!
:)
Jeg bruker 44/46 til vanlig, og gjør det i HM sine mammabukser også :)

Jeg har mått gå ned en str på noen av buksene på HM...

ceria skrev:
Jeg har mått gå ned en str på noen av buksene på HM...

Samme her!
Bruker 40 til vanlig! 42 nå i mammabukser fra H&M. =)
De passer fint!

Jeg syns det er veldig stor forskjell på buksene fra H&M, noen kan je ha i samme str mens andre må jeg opp 2 str i. Så det kommer nok litt an på fasong og sånt på buksa...

Gollemor skrev:

Sunshine_85 skrev:

VENT!!
:)
Jeg bruker 44/46 til vanlig, og gjør det i HM sine mammabukser også :)

Jeg har tre mammabukser fra hm, og de er i min vanlige str, så er nok forskjellig! 

Back
Topp