Mammaklær

Nate

Flørter med forumet
Hvor mye mammaklær har dere gått til innkjøp av? Bruker dere mye penger på slike klær, eller prøver dere å begrense dere ettersom det kun er noen måneder igjen?

Jeg har kjøpt inn en del

5 par bukser, 2 par strømpebukser
2 mammatopper
3 nye bh'er, men disse skal jeg også bruke når jeg ammer

Ellers har jeg kjøpt inn topper, gensre og tunikaer som ikke nødvendigvis er merket som mammaklær, men som fint kan brukes størrelsesmessig.

Jeg har kjøpt 2 mamma tights og en topp..  Har endel sånn tunika ting, så tror ikke jeg kommer til å kjøpe så mye igrunn..

Har kjøpt en mammatights, en strømpebukse og en bukse, har også kjøpt et par singletter i større str... og noen mammatruser! (anbefales!!) Kommer nok ikke til å kjøpe så veldig mye mer. Spørs hvor stor jeg blir til slutt, men akkurat nå er jeg fornøyd med det jeg har :) Har også en del tunikaer og store gensere som jeg fortsatt kan bruke.. 

Har kjøpt en mammabukse. En sånn stygg dongeri-dings fra h&m.
Bruker den kun hvis jeg MÅ!
Mammaklær er jo gyselige, utvalget er jo latterlig...

Jeg har kjøpt meg en bukse og to gensere. Ingen av de ser skikkelig gravidklær aktig ut. Ellers tror jeg at jeg overlever uten å kjøpe noe mer. :-) 

har isje kjøpt noe, gjorde isje d me 1 mann heller ;)

Jeg har kjøpt 2 mammabukser (en dongri og en cord) og 1 mamma-strømpebukse i ull-mix. Kommer nok ikke til å kjøpe noe mer, med mindre jeg plutselig blir kjempe stor og ikke passer tøyet jeg har til nå.

Ikke kjøpt noe denne gangen.. Mest fordi alt jeg har er så stort og romslig alikevel, akkurat slik jeg liker det :-)

Jeg har brukt en del - men føler jeg må se bra ut på jobb. 1 skjorte (som nå er for liten)5 bukser (en som nå er for liten) 5 strømpebukser 2 julekjoler 4 gensere 1 vinterjakke 2 singletter og 10 mammatruser - som skrevet over - mammatruser er undervurdert og kan se veldig sexy ut på :) + 3 treningsbukser fra h&m de er ikke merker gravidbukser, men de kan brettes ned om man ikke er gravid. Jeg syns mange gravidklær er fine jeg har vært på svangerskapet på majorstuen 2 ganger finner alltid noe. Mamna har strikka gravid mariusgenser/tunika til meg.. å den elsker jeg..

Har kjøpt en dongribukse og en tøybukse, to singletter og to gensre + at jeg har omtrent det samme fra forrige gang. Må ha litt å velge i, ellers blir jeg gaaaal ;)

En svart mamma tights, en olabukse, en dressbukse, en chinos, en ullkjole, en julekjole, en "Jobb kjole"/hverdagskjole, mange stoore gode mammatruser (kan ikke lenger fordra trange små truser...), fire singleter (to er ammesingleter), to gensere (en amme), ett skjørt og tre topper. Ellers bruker jeg mye av de toppene jeg hadde fra før som er løse enda. Og ja, måtte ha en ytterjakke nå.. har altså handlet litt, men må også gå pent kledd på jobb, så trengte virkelig en del av det :) har handlet en del nøytralt da, så håper jeg kan bruke noe neste gang og. Og litt i strech som sikkert er greit etter baby har kommet :)

Denne gangen har jeg kjøpt endel. Men har funnet det meste på salg:) Har kjøpt 4 bukser og to tights. Har litt tøy fra forrige svangerskap også. Liker og ha litt å bytte på:) Topper bruker jeg av det vanlige tøyet mitt. Har kjøp en gravidtopp til å ha på når jeg skal pynte meg litt:)
Ellers har jeg endel tunikaer og lange gensere og singletter som er tøyelige fra før.

Har ikke kjøpt noe særlig til nå..kun en ytterjakke/kåpe og en amme bh..Hadde den del fra sist.Og så har jeg brukt vanlige jumperer/topper,-ved å gå opp en str.Men nå må jeg ha en bukse og 2 til og noen mammatruser..orker heller ikke trange truser nå..Mulivis jeg trenger en amme bh til og kanskje en joggebukse..Dette tøyet er litt godt den første tiden etter og ,for en har jo litt mage idet en kommer hjem fra sykehuset og..

Kjøpt en joggebukse fra H&M som ikke er mammabukse, men veldig behagelig. ellers har jeg kjøpt amme-bh som kommer til å brukes senere uansett

Kjøpte en mammatights, en mammatopp, en mammagenser og mammastrømper x 3.
Og en haug mammaklær låner jeg fra en venninne :)

Ellers syns jeg at mammaklær ser for klassiske ut. Kjedelige! :P
Gleder meg til å få kroppen min tilbake slik at jeg kan bruke klær fra Nelly.com,
Gina Tricot, Vero Moda, H&M, Cubus osv som ligger nedstøvet :D

Har ikke kjøpt noe enda, men går veldig mye i tunika/skjørt, og det er jo vide gode plagg... Nå derimot begynner magen å ta plass i klærne så det blir vel noe lite etter hvert. Men jeg prioriterer overhodet ikke å bruke mye penger på mammaklær.

Back
Topp