Mammaklær

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Heisann!
Nå har magen blitt så fotball at så vel som 99% av klærne mine ikke passer lenger! Jeg har et par gravidbukser, men de strammer veldig under navlen, rundt der knappen er. Også er det litt stramme over magen. Jeg har prøvd å finne noen tunikaer, men alle er skikkelig stramme på magen! Er ikke så stor ellers, men magen tar bare helt av! Merker at jeg blir uvel og kvalm hvis jeg går med for trange klær over magen. Ønsker liksom ikke gå rundt i joggebukse de 8 siste ukene selv om det nesten virker som eneste løsning nå!

Noen som har noen tips/råd til hvordan klær jeg kan kjøpe? Evt. hvor? Har sjekket HM, Cubus, Sparkjøp og Kapp Ahl.
 (Vil ikke kjøpe så dyre klær nå siden det ikke er så lenge igjen.) 

Hilsen Bolla

Vel et tips er kanksje å spørre om du kan låne av noen? det trenger jo ikke være mamma klær.

Jeg har fått låne litt t-skjorter og gensere av mamma. Da hun har litt større klær en jeg bruker til vanlig.

En annen ting hvis du bruker disse gravid buksene med sånn magebånd greie kanskje du skulle latt være å ha dem på når du er hjemme. Heller gå i litt løsere klær når du er hjemme.

Men ville kanskje vurdert å bare stå i å kjøpe ihvertfall en ny bukse hvis det er de som er verst. Jeg gjorde det nylig.
Greit det bare er 8 uker igjen. men spørr du meg er det de 8 ukene man har mest behov for å føle seg komfortabel.

Men jah det er synd at mammaklær skal være så dyre. og at de finnes så få plasser :S

Jeg fikk låne hele mammaklær-posen til ei venninne som ikke trenger de på en stund :)

Hva med mammatøy i litt større str. en vanlig? Feks. en litt baggy bukse. Finn.no er et kjekts sted. Kjøpte en armybukse der sist til 10 kr. Den er god og løs!

Jeg handla på HM i helga, et par bukser bare for å føle meg litt vel de siste ukene. Har ikke orket annet enn joggebukser de to siste mnd. så det var en veldig, veldig god investering syns jeg, selv om det er så kort igjen. Men det er teit det skal være så dyrt :P

Vero Moda da, sett der? Lindex? (Eller hvis du er stor, Zizzi?)

Har handlet litt mammatøy på hm ellers har eg vert på cubus og handlet litt større skjorter som eg har singlet inni,topp osv

Treningsbuksene på hm, har sånn langt liv, dei bruke eg som mammabukse. stretch i di og kjempe goe:) er ikke noe stygge på heller=)

pluss de kan brukes etter svangerskapet og, bare bretter ned magen på buksa, om du forsto, hehehe...

Back
Topp