Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har slutta med mine vanlige klær for lenge siden.. Men hvor får man tak i gooooode mamma klær til grei penge??
H&M har de ikke lenger på nett?
Tenker en del på gode bukser å sånn til grei penge!! ;)
Jeg kjøpte mine mammabukser på hm, funker greit de og er billige. Men hvis du bor en plass du er avhengig av å handle på nett, er det jo bare å sette i gang å google. Laredoute.no har f.eks. mammaklær...
H&M har fremdeles mammaklær på nett, men er vanskeligere å finne fram.. du må gå inn på underdeler og så får du opp MAMA, og deretter på overdeler osv ;) Men jeg føler de har bedre utvalg i butikken enn på nett :) Ellers har de også mammaklær på nelly.com
Norge har elendig utvalg i mammaklær, så jeg prøvde å finne litt brukenes klær fra forskjellige butikker. Var i london i uke 20 sist og det var himmelen. Alle kjedebutikkene hadde egen liten mammaavdeling. Og der hadde de også lange nok mammabukser. I Norge er visst alle mammaer lave:P
Både ellos.no og laredoute.no har mammaklær. Ellers liker jeg godt de fra mamalicious (eller hvordan det nå skrives). Om du går inn på nameit.com så er det en egen fane med merket der....
Hm, har ikke begynt å tenke på mammaklær enda. Heldigvis liker jeg ikke trange klær, så det er ingen kjempehast å skaffe nye, selv om det er noen av plaggene mine jeg må unngå nå, hehe. Går aldri i bukser, så strømpebukse og en av mine komfortable kjoler funker kjempebra enn så lenge:)
Bestilte gravide-kåpe fra Ellos, men når den kom viste det seg at det var knapper kun over brystet, og at den var skikkelig fæl på! Så jeg sendte den i retur, og gikk på H&M, og kjøpte der en jakke som ikke var for gravide, men som hadde kjempegod plass for magen likevel, og dessuten hadde en skikkelig fin og munter rød-farge:) Trengte ikke engang gå opp i størrelse:D Så en kan komme langt med å bare prøve seg frem med vanlige klær.
Er ikke lett med klær nå for tiden nei.
Fint når en kan returnere da hvis en ikke er fornøyd.
Har kjøpt en del klær på hm, noe er jeg fornøyd med og andre ting som amme bh er jeg ikke fornøyd med i det hele tatt.
Er jo ikke noe moro når puppene ramler ut på natten sammen med innleggene hehe