Mammaklær

AleksandraMor :o)

Elsker forumet
Noen som kan gi meg noen råd om hvor det finnes okey mammaklær?
Det er mye fint på hennes og maurits men når jeg prøver det blir jeg seende ut som en skikkelig kjerring! [:@]
Også mååå jeg ha klær nå. Ingenting som passer lenger..... Uff og huff...

Hei. Nå er heldigvis moten slik at toppene er ganske lange og vide. (Se f.eks i ny hm katalog). Jeg har kjøpt flere slike topper og bruker cardigan jakke over. det går helt fint. Kjøpt ei svart og ei dongeri mamma bukse på hm. I tillegg supplerer jeg med joggebukser og skjørt med strikk. Blir veldig lei av klærne etterhvert husker jeg, men det går nok bra. Er så lei av de klærne fra forrige graviditet at jeg ikke engang har orket å ta dem frem !!! Går vel i bosset sikkert, får nok ha dem på lur i tilflelle.

Hvis du bor i Bergensområdet så vil jeg anbefale Mammashop (under Smørs-broen). Jeg ble overrasket over hvor bra buksene så ut der og servicen er førsteklasses! Har også sett at de har mye fint i butikken "Mor og meg" som ligger mellom Banco Rotto og politistasjonen et sted.

er ikke ett tegn til mamma klær her i byen...
men har bestilit noe fra hm katalogen...
håper bare at det passer og ser sånn høvelig bra ut[:D]

Har også kjøpt en del på vero moda.. Bitt det sure i meg og gått opp et par størrelser, og da har det passet fint! Også har jeg kjøpt en del på HM. [:)]

Lykke til med jakten!! Har gått med åpen vinterjakke i flere mnd nå..

Den kule mage og Svangerskapet er to fine butikker...
Lykke til.

hei[:)] Jeg har slete lenge med å finne mamma klær. vært på nesten alle butikkene i byn. Men da jeg var innom en hennes og mauritz butikk jeg aldrig pleier å gå på så såg jeg at de hadde egen avdeling med bare mamma klær.(mye mer utvalg en det jeg har sett på de andre hennes og mauritz butikkene) Fant mange stilige bukser og gensre som var mer min stil. og det var ikke kjærring klær jeg fant.

Jeg har kjøpt mine på H & M.
De har jo på kaphall, lindex så har du noen på nette men de er som regel dyre. Jeg har bare brukt min siden uke 30 så jeg ville ikke legge for mye penger i det [;)]
Lykke til med leiten.

Jeg har kjøpt alt mitt på hennes&mauritz...
Har funnet en masse fint dær[:)]

faNT ingen mammaklær jeg kunne gå med jeg så jeg kjøpte noen flisbukser på bikbok som jeg kan gå med og noen lange gensre. du må bare improvisere!

Kjersti1234, hvor i Bergen ligger den H&M-butikken du ville anbefale?

Du er ikke alene som sliter med det problemet..
Noen som vet om noen bra butikker i Trondheim da????
Jeg går med knappene opp på mine bukser nå.. [:D] så jeg må virkelig til å finne meg noe annet å ha på.. Hadde ikke trodd at magen skulle bli så stor på så kort tid.. Men det er den altså blitt og mammaklær må snart til for å dekke over.. tihi.. [;)]

Jeg har hatt det samme problemet!! Forferdelig trist at det skal være så vanskelig å finne noe fint å ha på seg, jeg har hvertfall ofte vært lei meg fordi jeg føler meg som en kjerring. Her hvor jeg bor er det utrolig vanskelig å få tak i noen som ser sånn noenlunde bra ut. Skulle så gjerne hatt meg en ny bukse, men den eneste jeg fant som så grei ut kostet 700,- og det blir litt drygt å måtte bet 100,- pr uke som jeg har igjen.
Har faktisk vurdert å starte mammaklær butikk selv, men det får nå bli en gang i fremtiden kanskje...

Back
Topp