Mammaklær

x1xNinnis

Andre møte med forumet
Hei alle sammen som både gleder og gruer seg til å få mage.
HAr noen fått sjekket hvor de selger de beste, mest behagelige og fineste mammaklærne? Har ikke peiling på hvor jeg får tak i dem? Noen tips.... Må snart begynne å kikke siden magen har begynt å bule litt. Buksene begynner å bli ubehagelig trange....

jeg finner mye bra på H&M,til en ikke alt for dyr pris.Jeg er fornøyd med det[;)]

Der var du jo Laila76!! Lurte fælt på hvordan det hadde gått ned deg, skulle ikke du gjøre et inngrep for å forhindre abort? Tok siste hormon sprøyte i dag, kvalmen fremdeles ille.... Må nok på down town for å finne klær, hadde ikke noe i Skien...

Heisann hannepålandet=)
Så godt for deg at du har tatt den siste sprøyta i dag[:D]Da gir kvalmen seg sikkert etterhvert skal du se[;)]Jeg skal ha et inngrep ja,men etter ul jeg var på for en uke siden så er jeg 2 uker kortere på vei enn menstermin,så inngrepet skjer nok rundt 1-2 uker før jul.Har ikke fått dato enda.Jeg var oppe på down town i dag,og innom H&M,men der var det lite utvalg pga ombyggingen.Det var dumt for jeg trenger en mammagenser...Håper alt er bra med deg og den lille..[;)]Klem fra Laila.

Det går mye i H&M, men utvalget er så som så, synes jeg.

I butikk og på postordre kan man være heldig å finne de der nye T-skjortene/trøyene som er ekstra lange, dvs. over 60 cm, som er vanlig lengden. 75 cm trøyer fra H&M var fine midtveis, mens magen var sånn passe stor. De føltes ikke som store telt, og det var bra, samtidig som man slapp fryse på magen.

Gadd ikke å løpe rundt og lete etter bukser, var alt for kvalm og sliten, så jeg tok sjansen og kjøpte en runde brukte klær fra en dame på "finn.no", i oppkrav. Var heldig og fikk mye fint, men og noe som ikke var min stil. En sjanse å ta..?

Synes ellers at Lindex er best på strømpebuksene og KapaAhl på de store elefantmammatrusene, men der er vel en stund til du trenger det enda?

Lykke til!

Jeg synes heller ikke at utvalget på hm er bra. Bare se i katalogen. 3 bukser, 2 bluser og singlet var vel alt. Skal til London snart, og håper å finne noe der. Lurer på hvorfor det er så få butikker som selger fine mammaklær. Det er jo veldig mange gravide rundt omkring. kanskje noe å satse på ???

Back
Topp