Mammaklær

MiniBollen

Blir kjent med forumet
Noen som har begynt med mamma klær enda? Magen min er ikke så veldig stor enda,men ubehagelig når noe strammer over den så er nok på tide med noe som er litt slappere i livet[:)]
Var innom HM for å se om de hadde mamma tights, men det fant jeg ikke. Noen som vet hvor man kan få kjøpt mammatights??

Jeg må avgårde i dag og handle noen mammabukser siden jeg ikke passer mine vanlige lengre...
Lindex har vel noe mammaklær, samme med Cubus[:)] Tror nok de har sånne thights[:)]

Jeg får ikke igjen olabukser og andre bukser som ikke er så tøyelige, så her går det i joggebukser og tights. Hjemme blir det litt pysjbukser og sånt[:D]

Blir sikkert ikke mammaklær før over 12 uker, tror jeg.

Lever i joggebukser og pysjbukser selv når jeg er hjemme[:D][:D]
Verre når jeg er på jobb 8-16 hver ukedag da[8D]

huff... jeg har noen thigts fra sist...
de blir brukt godt... også skal jeg snart inn på HM og kjøpe litt kjoler, og noen gode klær:D

Hei!
Æ må fær å kjøp mæ litt mammaklær snart for no får itj æ igjen nånn av dongribuksan mine. så bruke et hårstrikk gjennom knapphulle åsså surre æ d rundt knappen for å prøv å få d t å sjå ut som at d e litt igjen i hvertfall ,å lange toppa over dær for å skjul at buksa e åpen [8D]

Hoff, e så ekstremt oppblåst at d e ille [8D]
Så når pengan kjæm inn neste gang så MÅ æ faktisk kjøp mæ litt nye klær [:D]

Fler som har d likens? [8D]

jeg bruker vanlige tightser og tunika, bare drar opp tightsen litt ekstra. Olabukser kan jeg bare glemme. Sist begynt jeg med mammabukser i uke 12.

Bruker lave olabukser, så det går bra fortsatt her. Er oppblåst rundt livet for det meste. *høy mage*[:D] hehehe.
Men kjenner det er ubehagelig. Men blir nok ikke noe mammaklær før etter uke 12. Mamma har satt av 1500kr til meg som jeg egentlig skulle få i bursdag, men hun har bestemt at vi får se hvordan det går denne gang. Går det bra så må jeg bruke dem på klær[:)]
Love my mommy<3

ORIGINAL: gladpi

får itj æ igjen nånn av dongribuksan mine. så bruke et hårstrikk gjennom knapphulle åsså surre æ d rundt knappen for å prøv å få d t å sjå ut som at d e litt igjen i hvertfall ,å lange toppa over dær for å skjul at buksa e åpen [8D]

Hehe, så bra...sånn gikk jeg i hele forrige svangerskap jeg :) Bestandig olabukse med strikk gjennom, og lange trange topper under en genser:)
Åååå, gleder meg til magen synes litt mer enn den gjør nå, er så gøy å stelle seg når man går gravid, ser så fresh ut uansett[:)]

jeg skal ut å shoppe litt i morgen! hjemme går det kun i joggings. og på jobb så har vi arbeidsklær, men buksa får jeg snart ikke igjen!!

http://nameit.bestsellershop.com/NO/mama--licious/mama/11/185590

Her selger de endel mammatøy.
Har ikke begynt med mammatøy selv enda, så jeg vet desverre ikke hvor de selger tights

Nope, ikke mammatøy. Liker ikke å gå med det, og brukte vanlige olabukser hele svangerskapet sist. Håper det er mulig denne gangen også[:)]

jeg går med bukser med åpen knapp om dagen, så bestemte meg for å kjøpe bukse idag. har en jobb der jeg går mye i dress, så tenkte finne en fin sort bukse... men det fant jeg ikke gitt. så ble ingen bukse på meg idag heller... og nok en dag imorgen med åpen bukse... stiiiiilig[&:]

ORIGINAL: *Carine*

jeg går med bukser med åpen knapp om dagen, så bestemte meg for å kjøpe bukse idag. har en jobb der jeg går mye i dress, så tenkte finne en fin sort bukse... men det fant jeg ikke gitt. så ble ingen bukse på meg idag heller... og nok en dag imorgen med åpen bukse... stiiiiilig[&:]

tenkt på et sånn gravidbelte??

som gjør at du kan skjule at knappen er åpen?

off, ja bruker tøyet fra jeg var gravid med lillegutt alt jeg [8|]

ORIGINAL: turteldue

har lange singleter/topper på som skjuler knappen. Tenker mer på om jeg klarer tråkke på buksa eller henge i noe... også er det ingenting som holder den oppe [;)]

Men hvor får man kjøpt det? Husker jeg så det i en nettbutikk da jeg gikk gravid sist[:)]

ORIGINAL: Looney

Men hvor får man kjøpt det? Husker jeg så det i en nettbutikk da jeg gikk gravid sist[:)]

H&m har og ellos... tror de fleste som selge mammaklær har sånne "belter" som du kan skjule knappene med eller forlenge sånn at du har buksa under magen....

jepp, bruker noe gravid tøy.. og thigts og bukser som er elastiske i livet [8D][:D]

Back
Topp