Mammaklær!???

AngeLine

Gift med forumet
Hei! Noen som har noen gode forslag hvor jeg finner tak i noen litt fine mamma klær, har nesten hele kolleksjonen til H & M nå, for der har de OK størrelser, jeg bruker ca 48 til vanlig, så jeg trenger noen tips med litt store størrelser. Skal på julebord sammen med samboeren min, og har ikke noe å ha på meg... [&:]

HAr du sett på BIB kolleksjonen på H&M? Sist jeg var gravid fant jeg masse der!!!

Har du sett på kappahl? De store klærne heter vel XLNT eller noe tror jeg. Også har du generous på lindex.

Jeg fant forresten en fin svart mammakjole som jeg har brukt to ganger på H&M. Den er stretch, og regner med jeg kan bruke den også på julaften. Kjøpte den i september.

hehe, joda, ALT var kanskje å ta litt i, men veldig mye av det de har der.. har jo en sort pen bukse, og en rød topp... og sort dress jakke? går vel det? [:)] Eller hva synes dere?

Hørtes veldig pent ut det ja! Blir ca sånn jeg også ender opp på julbordet.. [8D]

Jeg synes også det hørtes helt flott ut!!!

På Lindex har de også klær til gravide.

hallo. her i bergen har de en butikk i sentrum som bare selger klær for gravide,der kjøpte jeg meg en kjole i xl og en fin strikke jakke lignene sak som skal knytes over magen. skal kjøpe meg stovletter,men vil ha sånne som man drar opp,som en sokk. hvor får jeg fatt på de???

Takk for svar jenter, nå føler jeg meg mye lettere til sins, da blir det julebord på meg også [:D]

På Nesttun har Nanima fortsatt litt "vannskadesalg"
(alt som var i butikken under flommen, men er ikke skadet fordiom, liksom[;)])

http://www.nanima.no/

artig.. men om dette var tilbudsprisene deres så tror jeg at jeg skal klare å finne billigere steder[;)]

Back
Topp