Mammaklær

BIBBI3

Forumet er livet
Noen som allerede har hoppa inn i de?

Jeg måtte t pers før helga for jeg føler alt blir ubehagelig mot magen.. men jeg har bare en tights, så tenkte kjøpe meg en til.
Men tror dere at jeg finner en, nei.. utsolgt både i butikken å på nett..[:(]

Jeg foretrekker tights og tunika, men spørs om jeg må dra frem mamma-dongri'n min fra sist svangerskap. Den ble vel først brukt i femte/sjette måned sist gang... :P

Jeg tror ikke de selger det.. jeg mener H&M er den eneste her i området.
Men på nett er d vel flere muligheter.. [;)]

Jada, måtte allerde finne buksene i uke 10! Var mye luft!

her er det kun mammaklær det går i [:)] ikke fordi jeg føler at det er nødvendig, men rett og slett fordi det er så utrolig behagelig [:D][8D] 

Ikke enda. Men lurer på og ta frem de gamle når jeg har fri neste helg. Gå gjennom de da. Håper å passe buksene mine lengst mulig. Bruker mest dongeri og trivdes IKKE i dongeri mamma bukser. [&:]

hær går det bare i tights og tunika, har ikke mamma klær hær å vill ikke bestille. Så venter med å kjøpe det til vi skal på h&m eller noe. begynte tidlig med det.  

Bestilte på nett, for butikkene har jo ingenting...
Skulle bestille lange tights fra H&M, men de var ikke på lager, men de har de 3/4 lange på lager så kjøpte meg to sånne[:)]

Jeg bruker bare mammaklær...brukt det siden uke 12 ca...

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

lite mammaklær her i gården...

vet du om de selger mammaklær på lindex? eller har de bare amme-bher der?

Bare amme BH'er på lindex dessverre!! [>:] [:(]

Fikk en pakke fra H&M i går[:)] to mamma topper, og tre mammabukser, kjempegode!! anbefales[:)]

Back
Topp