Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: vimsemaja
Nå har jeg mer eller mindre samme termin som jeg hadde med jenten min, og har fremdeles alle klærne.
Så har masse topper og bukser og sånn til sommeren, og bh´ene (uten spiler) har jeg allerede begynt å bruke (sånn for sikkerhetsskyld [:D])
Ellers går jeg også mest i joggebukser, desverre. Prøver å gå med tights, eller hvertfall kjoler da, men jeg er nok ingen tights-person.
Er stygt redd jeg kommer til å gå gjennom denne graviditeten uten noen stil og bare føle meg ekkel (igjen). Uff [&o]
på
ORIGINAL: loveyou
Nå har jeg mer eller mindre samme termin som jeg hadde med jenten min, og har fremdeles alle klærne.
Så har masse topper og bukser og sånn til sommeren, og bh´ene (uten spiler) har jeg allerede begynt å bruke (sånn for sikkerhetsskyld [:D])
Ellers går jeg også mest i joggebukser, desverre. Prøver å gå med tights, eller hvertfall kjoler da, men jeg er nok ingen tights-person.
Er stygt redd jeg kommer til å gå gjennom denne graviditeten uten noen stil og bare føle meg ekkel (igjen). Uff [&o]
på
hvorfor bruke BH uten spiler ??? skal man ikke bruke bh med spiler???? jeg kjenner jeg nå kjøpe noen nye snart. har i utgangs punktet store , men skal si de har vokst og føles så sykt tunge ,
ORIGINAL: loveyou
på
hvorfor bruke BH uten spiler ??? skal man ikke bruke bh med spiler???? jeg kjenner jeg nå kjøpe noen nye snart. har i utgangs punktet store , men skal si de har vokst og føles så sykt tunge ,
Trenger vel kanskje ikke før til slutten egentlig, men spiler kan blokkere de lederene der melken kommer. Vent jeg skal google det og se om jeg finner noen kilder, før det høres ut som jeg bare tar det rett fra luften. [:D]
http://www.ammetaka.no/ammingogbarnemat/tettemelkeganger.php
Dette var vel den beste jeg fant sånn i farten, og der snakker de jo helst om spilefriebh´er når man ammer. Så det kan jo hende jeg fikk feil beskjed forrige svangerskap, men jeg velger å bruke spilefrie bh´er allerede nå (men mine pupper er nesten ikke-eksisterende uansett, så det gjør jo ikke så mye for meg [8D]) Håper jeg beroliget deg igjen nå [8D]