Mammaklær-tråden ✨

Kolibrien_

Forelsket i forumet
MayDay2021
Har dere begynt å se på mammaklær dere ønsker dere? :joyful: Siden dette blir siste gang for meg, har jeg lyst til å unne meg noen fine mammaklær. Del gjerne linker her til fine klær dere kommer over/har lyst på, eller sider dere anbefaler. :smiley-bounce012
 
Har pleid å bruke mye skjorter og gravidjeans tidligere, så blir nok fort det nå også:) Men det lanseres veldig snart et nytt norsk klesmerke for gravide som heter Fiona stories. Har skikkelig trua på at de kommer til å ha noen ordentlig fine plagg:)
 
Sist gang kjøpte jeg en del kjoler og skjørt i litt for stor størrelse og brukte for det meste det. Hadde noen gravidjeans, men syns bare de gled ned, så ble til at jeg brukte det lite. Hadde heldigvis turklær som passet hele graviditeten så det gikk bra. Hadde også mange deilige kosebukser som jeg daffet i hjemme. Blir nok å rebruke de meste av de klærne også kjøper jeg nok litt nytt. Håper å finne noen gode gravidjeans :D
 
Jeg har noe fra forrige graviditet, men er litt usikker på om jeg orker å bruke det siden vi mistet ham og jeg forbinder klærne litt med det.

Synes ellers det er vanskelig å finne klær med grei passform. Bukser feks synes jeg ofte har ubehagelig strikk foran på magen.
 
Bruker stort sett lange sibgleter, skjørt med strikk, vanlige kjoler med A-linjeform eller tettsittende. Lite mammaklær egentlig, men ei jeg kjenner kjøpte masse på Stein som var kjempefint (så får man jo ta en vurdering selv på den etiske biten rundt handling på slike steder :happy: :Heartred )
 
Bruker stort sett lange sibgleter, skjørt med strikk, vanlige kjoler med A-linjeform eller tettsittende. Lite mammaklær egentlig, men ei jeg kjenner kjøpte masse på Stein som var kjempefint (så får man jo ta en vurdering selv på den etiske biten rundt handling på slike steder :happy: :Heartred )
Mente selvsagt Shein :laughing002:laughing002
 
Jeg har noe fra forrige graviditet, men er litt usikker på om jeg orker å bruke det siden vi mistet ham og jeg forbinder klærne litt med det.

Synes ellers det er vanskelig å finne klær med grei passform. Bukser feks synes jeg ofte har ubehagelig strikk foran på magen.
Helt forståelig. Kanskje selge de på finn/tise og heller invistere i nye klær og nye minner? :Heartpink
 
Back
Topp