Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Prøver liksom å finne noen deilige plagg til etter fødsel, for kan jo snart begynne å pakke fødebagen! ..men jeg syns dette er kjempevanskelig! Prøver å søke på sett med behagelige koseplagg. Har funnet meg nydelig pysj og amme-topp fra Kappahl som jeg er fornøyd med. Men kunne tenkt meg ett sett klær som kan brukes utenfor døren også, feks. til hjemreise. Tenkte også at det skal være noe jeg kan bruke hjemme til besøk også som ikke nødvendigvis er nattøy. Jeg skal ta keisersnitt så vet at jeg vil bli så sår at jeg ikke kan ha noe borti såret. Så ingen stramme bukser. Føler liksom ikke jeg ser noe jeg blir fornøyd med da mye er ikke-pustende materialer også Gjerne del tips og link her inne om dere finner noe, selv om jeg føler jeg har saumfart hele internett nå
Bukse og topp i bomull fra VeroModa:
Men er det dumt med hvitt når man blør? Orker ikke sorte klær mer, alle gravidklærne mine har vært sorte, nå er jeg lei av de
Begge disse to såg sykt digg ut! Erfaringsmessig, så bruker jeg bare gravidbuksene mine ukene etter fødsel, får som regel et veldig stort behov for å shoppe noe nytt som ikke er mammaete (amme/gravid) etter et par måneder, så velger å legge pengene mine der
Enig med @BBYG, jeg hadde lett spasert ut av sykehuset i pysj Og har sikkert gjort det og! Altså når man nettopp har skapt liv så gjelder ingen kles regler
Jeg liker ikke bukser som går under magen fordi jeg bruker truser som får under magen og da føler jeg det blir så mye press på akkurat det området. Så jeg liker bukser som går høyt og som er løse. Vet ikke om du kan ha det etter keisersnitt men disse er de mykeste buksene jeg eier: