Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes ikke de er noe større, det er bare sydd inn plass til en voksende mage.Takk for svar.
Hvis gravidklær har samme str som vanlig, er gravidklær større? For eks bukser, er lår/ bein større.
Jeg har spist mye mer de siste 2 ukene så jeg er blitt større både mage og generelt. Vanligvis bruker jeg topper, kjoler XS og bukser S.
Det er sant. Kanskje jeg bør kjøpe 1 bukse først og få se hvordan det går.Det er litt vanskelig å svare på, spørs hvor mye man legge på seg, og hvor på kroppen. Jeg feks går opp 2-3 buksestørrelser igjennom ett svangerskap
Kan være lurt å begynne med litt og så se hvilken størrelse man kan kjøpe mer av etterhvert ja jeg legger alltid på meg på rompe og lår når jeg er gravid og ikke bare på magen.Det er sant. Kanskje jeg bør kjøpe 1 bukse først og få se hvordan det går.
Nå er alle mine bukser stramme i magen
Jeg pleide ikke å spise før jeg la meg. Men nå begynner jeg å bli sulten hele dagen og spesielt før jeg legger meg. Så jeg tipper jeg skal legge på meg mye
Ikke kast. Ta vare på dem til du er ferdig med svangerskap. Jeg passet ikke inn i en eneste bukse i forrige svangerskap. En uke etter fødsel var alle bukser passe igjen Amming gjør underverker med vektnedgang. Hadde og mye vann i kroppen, som ble borte da baby kom.Takk for tips
Jeg lurer på hva dere gjør med vanlige klær som er små nå? Jeg har pakket ned en del . Pleier man å kaste dem?