Attpåklatt2016
Venter nr. 3 i januar 2016
Takk for tipsDu kan forresten sjekke bestseller også, mener de også har litt utvalg av mammaklær om jeg ikke husker feil![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tipsDu kan forresten sjekke bestseller også, mener de også har litt utvalg av mammaklær om jeg ikke husker feil![]()
Den jeg kjøpte nå er nok for liten når jeg er høygravid men holder noen mnd. Man endrer jo gjerne str og fasong på klærne i løpet av svangerskapet.Jeg sliter også med det. Har en fra forrige svangerskap i str 36 og den er for stor nå. Prøvde en i 36 på hm for noen uker siden og da ble strikken i livet for liten for høygravid meg og buksa passet akkurat. Så de har blitt mindre i str siden sist jeg var gravid. Må ha 38 nå. Og det er umulig å få tak i jo.
De to andre gangene har det vært magen som har vokst mest, men noen av buksene var ganske enkelt ikke store nok over magen til at de passet...På meg har det tidligere i alle fall vært mest bare magen som vokser, ikke resten av meg. Og magen tar jo slikt tøy hensyn til, derfor har jeg samme størrelse.
Jeg har en del "treningsklær" fra HM, med ganske brei strikk i livet. Har brukt dem nå, får de har jeg av både vanlig langbukse og capribukseVar og handlet litt mammaklær i dag, fant noen bukser. Men jeg finner ikke noe sommerklær. Kapri hadde de ikke noe av, og shorts fant jeg men de var så trange i lårene. Hva går dere med når det er varmt?
Takk for tips. Skal se, men tviler på det passer. Bruker 36 i bukser, så tror nok d blir for stort.Jeg har en del "treningsklær" fra HM, med ganske brei strikk i livet. Har brukt dem nå, får de har jeg av både vanlig langbukse og capribukseEllers kjøpte jeg mammatigths på HM før helga, som er i "kortbukseformat"
Men har fått tips om at stor dame-avd på Kappahl har en god del som passer gravide mager
![]()
Ja, det minste i den avd er vel 40... Men anbefaler buksene fra HM med brei strikk I livet, de er herlige-gravid eller ei!Takk for tips. Skal se, men tviler på det passer. Bruker 36 i bukser, så tror nok d blir for stort.
Jeg kjøpte samme størrelse, buksene er jo så mye at de vier seg fort utEr heelt grønn - kan man kjøpe mammaklær på bakgrunn av størrelsen man er nå? Eller må man gå opp noen størrelser for å ta hensyn til at man vokser? *rødme*