Mammaklær jobb

Banana84

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Jeg fant plutselig ut at å finne klær som passer til jobb var værre enn jeg trodde... Nå er jeg på desperat jakt etter bukser og skjørt jeg kan bruke på jobb, men har så langt ikke funnet noe. Jobben krever en viss business stil som IKKE inkluderer dongeri eller tights, det må ikke være dress med det må være et respekterende jobbantrekk å møte kunder i...

Så, er det noen som har noen supre forslag på butikker i Oslo området, som ikke inkluderer HM (som kun selger det jeg ikke kan ha:P) ? :)

Jeg fant plutselig ut at å finne klær som passer til jobb var værre enn jeg trodde... Nå er jeg på desperat jakt etter bukser og skjørt jeg kan bruke på jobb, men har så langt ikke funnet noe. Jobben krever en viss business stil som IKKE inkluderer dongeri eller tights, det må ikke være dress med det må være et respekterende jobbantrekk å møte kunder i...

Så, er det noen som har noen supre forslag på butikker i Oslo området, som ikke inkluderer HM (som kun selger det jeg ikke kan ha:P) ? :)
"Svangerskapet" på Majorstua? :) Ellers slår eg eit slag for kjolar med høgt/fleksibelt liv og blazer/pen cardigan!

Lindex her i byen hadde mammaklær som sorte bukser og litt finere topper! Viss det er mer den stilen du bør ha :)

Ellos har mye fine mammaklær :)

Du kan finne vanlige skjørt som har strikk i livet som kan brukes. Ellers har jeg en mamma-bukse fra mamalicious, men det er mer for når magen blir stor.

Mama.licious har mye pent! De har nettbutikk også :)

Back
Topp