Mammaklær igjen

Vårmamma

Forelsket i forumet
I går hadde jeg en shoppingrunde på HM og vaska alt det gamle mammatøyet mitt. Fra før er vel 75% av det jeg har svart, så jeg hadde lyst på noe mer fargerikt. Fant en burgunder bukse på HM som så dritfin ut på avstand, men da jeg kjente på den, var stoffet stift og ekkelt, litt plast-aktig. Noen andre som har kjøpt den og vet om den blir mykere etter vask. De hadde den i grønt også...
I dag har jeg tatt på mammathights, utrolig deilig :)

Skal på HM i morgen og da skal jeg gå BANANAS på mammaavdelinga!! Forrige svangerskap var jeg student og hadde veldig dårlig råd, så jeg hadde ca to bukser og to grensre jeg veksla på å bruke:p Nå har jeg litt ekstra penger som jeg skal bruke på å skjemme meg bort!:) Har følt meg så dritt de siste to månedene, så nå skal unne meg både hårklipp og klær!

Hvis jeg bruker penger på meg selv, så er det stort sett til praktisk arbeidstøy (barnehage) jeg eier verken støvletter eller sko med heler, jeg går i samme jakken på fritida som jeg bruker i barnehagen, alle mine tightser og strømpebukser er fulle av hull (men jeg bruker dem allikevel) jeg går til frisøren en gang i året og 90% av klærne jeg eier har jeg arvet fra svigermor!:p Liker egentlig veldig godt å pynte meg og vise min feminine side, men jeg føler meg mest som en boms.. SHOPPING IT IS THEN!! :D

Jeg elsker høye hæler, men pga bekkenet måtte jeg kjøpe støvletter uten hæl i går. Trøstet meg med ny veske og nytt tilbehør :p

Vårmamma skrev:
I går hadde jeg en shoppingrunde på HM og vaska alt det gamle mammatøyet mitt. Fra før er vel 75% av det jeg har svart, så jeg hadde lyst på noe mer fargerikt. Fant en burgunder bukse på HM som så dritfin ut på avstand, men da jeg kjente på den, var stoffet stift og ekkelt, litt plast-aktig. Noen andre som har kjøpt den og vet om den blir mykere etter vask. De hadde den i grønt også...
I dag har jeg tatt på mammathights, utrolig deilig :)

De buksene er veldig fine! :) Har selv kjøpt i svart. De er vokset, og skal være slik, så de blir nok ikke nevneverdig mykere. Jeg synes ikke de er ubehagelige på selv, men det er kanskje hva man er vant til. De røffer opp ethvert antrekk;) Love it!

DØD over HM i Førde - de har jo ikke mammaklær til meg der!

Niceday skrev:

Jeg handler stort sett på nettet, jeg. Veldig grei returordning også om noe ikke passer eller faller i smak. Har dessuten vært i så dårlig form, og ikke hatt sjans til å gå i butikker, og da er det jo ekstra lettvint å klikke noen klær hjem til seg. Ganske begrenset utvalg på h&m her jeg bor også.

frøken ! skrev:

Niceday skrev:

Jeg handler stort sett på nettet, jeg. Veldig grei returordning også om noe ikke passer eller faller i smak. Har dessuten vært i så dårlig form, og ikke hatt sjans til å gå i butikker, og da er det jo ekstra lettvint å klikke noen klær hjem til seg. Ganske begrenset utvalg på h&m her jeg bor også.

Må nok d jeg og, får ta en runde i kveld - har handla mye på nett der, men hadde lyst å handle i butikk akkurat nå :P

Almostmama har mye fint

Back
Topp