Mammaklær i Trondheim

babyT

Forumet er livet
Vi reiser til Trondheim om ei uke. Er snart 10 uker på vei og sliter allerede nå med å få på meg vanlige klær. Magen er oppblåst og hoftene er bredere, så trenger noen nye klær. Er det noen butikker i Trondheimsområdet (skal bo hos svigers på Støren) utenom H&M som selger fine mammaklær? Bør ikke være så alt for dyrt...

på city syd har du HM iallefall, jeg har kjøpt noen klær der nå. (brosjan bor på støren, jeg kommer fra pittelitt lengre opp)

Det er en kafe like ved Torget, i veita på andre siden av gata, der de har mammaklär, i hvert fall. Jeg har ikke sett på de, så vet ikke om de er fine - du får ta en titt. Kaféen heter Det lune rede. [:)]

ORIGINAL: *Tøtta ruger*

på city syd har du HM iallefall, jeg har kjøpt noen klær der nå. (brosjan bor på støren, jeg kommer fra pittelitt lengre opp)

Har de noen fine klær der nå? Har nettopp fått katalogen i posten, men der er jo bare to sider med mammaklær, og på nettbutikken er det heller ikke så mye. Håper utvalget er bedre i butikkene!

Andre butikker å foreslå?

Trenger også nytt undertøy, men er ganske smal under brystene så kan ikke ha større enn 70 cm i omkrets. Ligger mellom C og D cup nå, og kommer nok til å vokse i løpet av svangerskapet. Da får jeg ikke tak i BH'er her jeg bor. Det er vanskelig nok nå... Forslag til undertøysbutikker med stort utvalg i størrelser?

ORIGINAL: rodstilk

Det er en kafe like ved Torget, i veita på andre siden av gata, der de har mammaklär, i hvert fall. Jeg har ikke sett på de, så vet ikke om de er fine - du får ta en titt. Kaféen heter Det lune rede. [:)]

Takk, da skal jeg ta en tur dit og sjekke [:)]

ORIGINAL: babyT

Har de noen fine klær der nå? Har nettopp fått katalogen i posten, men der er jo bare to sider med mammaklær, og på nettbutikken er det heller ikke så mye. Håper utvalget er bedre i butikkene!

Trenger også nytt undertøy, men er ganske smal under brystene så kan ikke ha større enn 70 cm i omkrets. Ligger mellom C og D cup nå, og kommer nok til å vokse i løpet av svangerskapet. Da får jeg ikke tak i BH'er her jeg bor. Det er vanskelig nok nå... Forslag til undertøysbutikker med stort utvalg i størrelser?
hva med reimers i midt byen? jeg har vært der en gang å kjøpt, kjempe utvalg iallefall. jeg er selv ganske stor over brystene. Jeg kjøpte 2 topper en linbukse og en kortbukse(kosestoff) på HM, er kjempe fornøyd,, de har ikke sånn kjempe stort utvalg nei, men jeg syns klærne er helt ok, å de passer meg ganske bra.

Reimers, ja. Det skal jo ha et bra utvalg. Synes mange av disse kjedebutikkene kun tar inn "standadstørrelser". Takk [:)]

De har endel utvalg på HM synes jeg. Mer enn i katalogen, virker det som. Ligger en butikk som selger mammaklær på Leutenhaven, rett ved Rimi. Eller rettere sagt, rett ovenfor torget. Har aldri vært der selv, men sikkert verdt en titt dersom du er i området. Polarn o Pyret og Bebito på Solsiden har også litt, men kanskje endel dyrere enn HM.

Takk! Leutenhaven og Solsiden er notert. Godt det ikke er så langt å gå mellom de ulike buktikkene lenger. Hjalp veldig med brua som kom mellom togstasjonen og Solsiden [:)]

de har litt på lindex å, på kbs og city syd.

ORIGINAL: babyT

SHE i Olav Trygvassonsgata har undertöy i store str., men de er litt dyre da.. [:)]

ORIGINAL: MaRtE:)

de har litt på lindex å, på kbs og city syd.

Nei, Lindex har sluttet med mammaklær. KBS hadde før, og City Syd har aldri ført mammaklær..

Og så tror jeg jammen de har litt mammaklær på Exit i Midtbyen [:)]
Synes så tydelig jeg har sett mammaklær på Lindex på KBS, men kanskje jeg tar feil [:)]
Jeg hadde tatt turen på HM på torvet, der pleier de å ha litt forskjellig. [:)]

Ellers finnes det jo mange nettbutikker som har salg og sånt innimellom. Jeg kjøpte meg noen mammaklær på nett sist gang som jeg var ganske fornøyd med. Sjekk f.eks forsiden på babyverden, der er det mange som annonserer [:)]

God tur til Trondheim! [:D]

Back
Topp