Mammaklær i store str?

KirstenJ

Flørter med forumet
Hei:) Har søkt endel på nett etter mammaklær. Jeg gledet meg til å gå gravid, kjøpe fine mammaklær og vise magen som en stolt mamma;) går på KappAhl, der har jeg sett mammaklær før. Men nei, det har vi sluttet med... Samme på Lindex. Prøv HM, jo da, men klærne stopper på str 46. Jeg passer ikke i de. Har blitt anbefalt Zizzi, mye fint der, men ikke mammaklær... Linkene på nett er litt gamle, så lurte på om dere vet noe mer? Har lyst til å kjøpe i butikk, ikke på nett... Noen som har noen tips? Bekkenløsning før tre mnd, og så ingen mammaklær var en liten nedtur, men prøver å glede meg over nurket og kjenner etter hver kveld om jeg kan føle noen fjærlette bevegelser:) Hilsen KirstenJ og nurket ventet i midten av mai:)
 
Er det ikke cubus som har sånn big&beautiful seksjon? Det MÅ jo ikke være mammaklær?
 
Takk for svar:) Cubus har ikke store str lenge, og har sett på alle de andre. Bruker jo det til vanlig. Problemet er at de som regel er høye i livet, ikke lave nok til å få buksen til å sitte pent med mage og påsydd magebelte... Men det er jo siste mulighet om jeg ikke får tak i noe annet;)
 
Altså... Folk får jo tvillinger, trillinger osv osv. Hvor får disse tak i klær egentlig? Evt er vel selebukse genialt. Samt joggebukser. De trenger jo ikke være stygge og slaskete lenger. Finnes mange veldig fine :) (Jeg ELSKER joggebukser! Men for min del skal de være gigantiske og slaskete XD)
 
Nettopp:) Det er jo umulig bare jeg som er stor? Så håpet noen kanskje visste... Men hvor får du kjøpt de store joggebuksene?
 


KirstenJ skrev:
Nettopp:) Det er jo umulig bare jeg som er stor? Så håpet noen kanskje visste... Men hvor får du kjøpt de store joggebuksene?


Jeg har kjøpt joggebukser på både g-sport og intersport :) Og noen i sverige da. Elsker joggebukser, men ville gjerne ha en snekkerbukse, men de finnes visst ikke lengere :( Og hvis jeg finner stopper den sikkert på str pygme som alt annet. :p
 
Takk takk:) Jeg har fått nyss om en butikk på Majorstua (tror jeg), skal sjekke ut den til uka om formen tillater det:) Hvis ikkeblir det en tlf.runde. Barnas Hus hadde ikke stort nok, der var jeg i dag...
 
jeg kjøpte på H&M
Ellers så brukte jeg stort sett joggebukser og t-skjorter
 
Hei. 

BIB avdelingen på hennes og mauritz har veldig mye fint.. der går størrelsene over 46.. Ligger som regel ved siden av mamma avdelingen med klær. Var å kjøpte en jakke der i går fordi jeg passer ikke mammajakkene.. Pga store pupper.. tydeligvis ikke meningen og få så svære jur når man er gravid... Latterlig :). Lykke til!
 
I Bergen er det butikker for gravide kvinner, har dere ikke det andre steder og? Spesialister på mammaklær?
 


Mortania skrev:
I Bergen er det butikker for gravide kvinner, har dere ikke det andre steder og? Spesialister på mammaklær?


Har ikke funnet det i vestfold i alle fall. :(
 
Nei mammaklær i store str trur eg ikke finnes ;P
Ikke som eg har funnet ihvertfall, men har funnet endel fine store klær på Kapphal sin  store kolleksjon, og joggebukser finner du på mannfolkavdelinga på cubus blant annet;)
Har stælt gubben sin:)
Og fant faktisk noen fine strechbukser på cubus her om dagen i str xl som passa veldi fint:)
men ellers har d gåd mye i Kapphal:)
 
Takk for svar:) har vært på "Svangerskapet" på Majorstua i Oslo i dag, og fikk kjøpt to bukser i str 50 og 52, riktignok de to de hadde i store str. Men jeg er lykkelig:) en sort strechbukse og en myk olabukse. Skal også på Glassmagasinet ved Karl Johan en dag, der hadde de også en eller to bukser over str 50:) men overdeler er det verre med, så der får jeg lete på KappAhl, HM og Lindex, men det er uansett lettere enn bukser. Hilsen KirstenJ
 


KirstenJ skrev:
Hei:) Har søkt endel på nett etter mammaklær. Jeg gledet meg til å gå gravid, kjøpe fine mammaklær og vise magen som en stolt mamma;) går på KappAhl, der har jeg sett mammaklær før. Men nei, det har vi sluttet med... Samme på Lindex. Prøv HM, jo da, men klærne stopper på str 46. Jeg passer ikke i de. Har blitt anbefalt Zizzi, mye fint der, men ikke mammaklær... Linkene på nett er litt gamle, så lurte på om dere vet noe mer? Har lyst til å kjøpe i butikk, ikke på nett... Noen som har noen tips? Bekkenløsning før tre mnd, og så ingen mammaklær var en liten nedtur, men prøver å glede meg over nurket og kjenner etter hver kveld om jeg kan føle noen fjærlette bevegelser:) Hilsen KirstenJ og nurket ventet i midten av mai:)

Dette problemet syns jeg jammen i meg virker kjent! Jeg er størrelse 42/44, å jeg sliter veldig med å finne bukser jeg kan bruke nå som jeg er kommet til uke 25. De på HM syns jeg er helt greie, men de er veeeeldig smale i lårene, å beklager altså HM, men jeg har faktisk ikke bare lagt på meg rundt magen, men rundt lår og rompe også... Er jeg helt alene der??

 


FruNymoen skrev:


KirstenJ skrev:
Hei:) Har søkt endel på nett etter mammaklær. Jeg gledet meg til å gå gravid, kjøpe fine mammaklær og vise magen som en stolt mamma;) går på KappAhl, der har jeg sett mammaklær før. Men nei, det har vi sluttet med... Samme på Lindex. Prøv HM, jo da, men klærne stopper på str 46. Jeg passer ikke i de. Har blitt anbefalt Zizzi, mye fint der, men ikke mammaklær... Linkene på nett er litt gamle, så lurte på om dere vet noe mer? Har lyst til å kjøpe i butikk, ikke på nett... Noen som har noen tips? Bekkenløsning før tre mnd, og så ingen mammaklær var en liten nedtur, men prøver å glede meg over nurket og kjenner etter hver kveld om jeg kan føle noen fjærlette bevegelser:) Hilsen KirstenJ og nurket ventet i midten av mai:)

Dette problemet syns jeg jammen i meg virker kjent! Jeg er størrelse 42/44, å jeg sliter veldig med å finne bukser jeg kan bruke nå som jeg er kommet til uke 25. De på HM syns jeg er helt greie, men de er veeeeldig smale i lårene, å beklager altså HM, men jeg har faktisk ikke bare lagt på meg rundt magen, men rundt lår og rompe også... Er jeg helt alene der??




Enig med deg, var der i går, og buksene gadd jeg ikke vurdere å prøve en gang. Men de toppene med vid fasong passet, så jeg fikk kjøpt noen. Så håper jeg at det ikke kommer så veldig mye mer på rompe, lår og armer. Spurte damen som jobbet på "Svangerskapet", og hun sa at produsentene ikke lagde større klær... det er dårlig synes jeg:( Lykke til videre i jakten på bukser:)
 
Jeg bruker vanligvis str. 48, og jeg finner mammaklær på H&M. De har fått en syyyyykt behagelig joggebukse som jeg faktisk kunne kjøpe i str. M.
 
Ønsker jeg kunne gå i joggebukse på jobb, men trenger noe litt annerledes der. Og finner overalt bare «skinny» og «super skinny». Gå også litt tomt av idér om hvor jeg kan gå til for litt støre bukser... Zalando viste seg som ikke helt så perfekt i den tilfellen heller - i hvert fall ikke for meg. Må kanskje begynne å tenke retning leggings meg kjole på eller sånt...
 
Ønsker jeg kunne gå i joggebukse på jobb, men trenger noe litt annerledes der. Og finner overalt bare «skinny» og «super skinny». Gå også litt tomt av idér om hvor jeg kan gå til for litt støre bukser... Zalando viste seg som ikke helt så perfekt i den tilfellen heller - i hvert fall ikke for meg. Må kanskje begynne å tenke retning leggings meg kjole på eller sånt...

Har du prøvd å se på ellos? De har mammaklær
 
Ønsker jeg kunne gå i joggebukse på jobb, men trenger noe litt annerledes der. Og finner overalt bare «skinny» og «super skinny». Gå også litt tomt av idér om hvor jeg kan gå til for litt støre bukser... Zalando viste seg som ikke helt så perfekt i den tilfellen heller - i hvert fall ikke for meg. Må kanskje begynne å tenke retning leggings meg kjole på eller sånt...

H&m har gode gravidstrømpebukser, jeg liker slike med 100 denier.
 
Cubus har elastiske joggebukser som jeg har bodd i!! Xl der er veldig tøyelig! Jeg har to i m og en i l, og bruker 44-46 til vanlig.

Nå går de ikke over magen da, men med lange singletter under gensere, eller lange gensere, så er det ikke noe problem :)
 
Back
Topp