Mammaklær i stor str..

Heny89

Flørter med forumet
Hei :-) noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i store størrelser? Er brei over låra og rumpa, så sliter med å finne bukser som passer..

Hei :) noen som vet hvor man kan få kjøpt mammaklær i store størrelser? Er brei over låra og rumpa, så sliter med å finne bukser som passer..
Jeg kjøpte noen gode bukser på eBay fra England. Søk på selgeren topwomanstore :) Ellers har Lindex de beste Mammatruser, og både Lindex og H&M har en del klær som passer til de med store lår og rumpe. Var selv str 46 før graviditet :)

Jeg kjøpte noen gode bukser på eBay fra England. Søk på selgeren topwomanstore :) Ellers har Lindex de beste Mammatruser, og både Lindex og H&M har en del klær som passer til de med store lår og rumpe. Var selv str 46 før graviditet :)

Hvor langt på vei er du? :) Og gikk du opp mange størrelser på buksene ? Syns det er så vanskelig å bestille fra utlandet..

Hvor langt på vei er du? :) Og gikk du opp mange størrelser på buksene ? Syns det er så vanskelig å bestille fra utlandet..
Nå er jeg i uke 37, så alt annet enn tights og kjoler føles trangt nå, men likte dongeribuksene fra eBay og Lindex og H&M mellom uke 14-30 :) De jeg kjøpte fra topwomanstore på eBay bestilte jeg i str 22. UK er ikke så annerledes enn oss i str :)

Jeg finner ikke store nok mammaklær, så jeg har kjøpt store gode bukser på Zizzi. Helt enkelt å greit + de funker

Jeg finner ikke store nok mammaklær, så jeg har kjøpt store gode bukser på Zizzi. Helt enkelt å greit + de funker

ASOS.co.uk! Akkurat fått flere pakker derifra med mammaklær :) Jeg bestilte mammaklær i den str jeg bruker til vanlig :)
Husk på at det blir toll/moms om du kjøper for mer enn 350kr.

Hva med og se på kappahl? De har en egen avdeling for store størrelser. Ellers så kan du alltid se på nett, som her.

http://www.motherhood.com/

Jeg har bestilt på Zalando. Der var str. 48 stort til meg i mammabukser, selv om jeg bruker det til vanlig. På HM er 46 største størrelse, og jeg får ALDRI på meg 46 i "vanlige" HM-bukser, men gravidbuksene passer fint foreløpig. Dongeribuksa regner jeg nesten med å kunne bruke helt ut, en dressbukse bør nok for trang på sikt tror jeg. Jeg er og bred over låra og baken.

Jeg har ikke det problemet, men jeg syntes gravidtigts var utrolig behagelig da jeg gikk gravid!
Brukte sikkert bare det omtrent etter 4 mnd.
Men utenom det støtter jeg å søke på pregnancy wear/clothes/maternity wear clothes og heller handle fra England. Der er utvalget mye bedre.

Jeg har kjøpt fra New look i England. Får en bukse på tollgrensen. De har en del derfra på zalando også. De er romslige i størrelsen!

Mamalicious har en del litt store klær... Jeg fant gravidklær i det merket på zalando... Samme problemet som deg...

Back
Topp