Mammaklær i Oslo

Alana

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
Det er dårlig med mammaklær hvor jeg bor, noen osloborgere her som har tips til butikker med grei avdeling mammaklær i Oslo sentrum?

Nettbutikker er et alternativ, men jeg foretrekke å prøve plaggene før jeg kjøper :)

Svangerskapet på Majorstuen har vel det beste utvalget, men jeg er ikke imponert over dem heller. Elendig utvalg generelt her til lands, spør du meg. Men jeg har god erfaring med å bestille fra Zalando. Bestilte vel for nesten 7000 kr og sendte tilbake for 5500, men satt igjen med noen plagg jeg likte godt, og sammen med litt basic plagg fra HM samt noe jeg har kjøpt i USA, skal jeg få de siste månedene til å gå... (Om du ikke har erfaring med Zalando, så er det altså gratis frakt og gratis retur. Himla greit:)) Hater mammaklær!!:eek:

Fant bare klær på H&M som ikke var fullstendig overpriset. Før hadde flere store kjeder mammaklær, men har kuttet det ut. Så valget er å bestille på nett og gamle litt på hvordan det sitter, kjøpe på ferie utlands, eller kjøpe overpriset i det fancy butikkene :s

Back
Topp