Mammaklær i kulden

Hverdagsmamma

Forelsket i forumet
Nå har det virkelig blitt høst, og det er rundt null når jeg leverer i barnehagen. Hva har dere på dere nå utover? Dunjakka mi begynner å bli trang rundt magen, så jeg trenger noe nytt snart. :rolleyes:

Har ikke begynt med dunjakke ennå.... men har noen ullytterjakker jeg bruker. Har ikke tenkt å kjøpe noen jakke ennå. Har heller noe varmt under:-)

ImageUploadedByBV Forum1476301029.687999.jpg
Kjøpte denne nettop, begynner å bli så kaldt at jeg må ha varm ytterjakke. Skal jo gå gravid gjennom hele vinteren så og si! Så en varm jakke som passer over den voksende magen er for meg et must!;) kommer nok til å investere i enda en gravidjakke om denne blir for kald eller for trang etter hvert:) vell verdt pengene så jeg slipper å fryse!

Jeg har lånt ei kåpe av mora mi. Det er sånn maxi kåpe, litt vid type altså. Pluss at den er litt stor til meg i utgangspunktet. Så god plass enda. Men må nok ha tykkere klær under etterhvert, for veldig varm er den ikke.

Jeg har vært heldig og fått en graviddunkåpe! Den er ikke superfin, men kanondigg! Brukt den siste to ukene, er så kaldt om morgenen. Hadde nok kjøpt jakke hvis ikke tror jeg. Eller stjelt sambo sin dunjakke;)

Jeg irriterer meg over at jakkene ikke er i min størrelse... :-( de fleste mamma klærne går opp til l og ikke xl-xxl som jeg ligger mellom i størrelse...

Må få kjøpt skikkelig vinterjakke nå. Kaldt ute nå og har ingen jakker jeg får kneppet over magen :P

Bruker samboerns jakke nå. Han har flere så savner ikke den. Drukner litt i den, men synes det er unødvendig å kjøpe jakke for å bruke i 2-3 månder.
Da går det fint med den jeg har.
Bruker ull og superundertøy. Har garasje og varmer bilen før jeg kjører :)

Jeg kjøpte gravid-vinterjakke på finn.no. Veldig kjekt :-)

Back
Topp