Mammaklær i butikk (Oslo og omegn)

Endelig!!!

Flørter med forumet
Finnes det i det hele tatt noen butikker, fysiske butikker, som spesialiserer seg på mammaklær, eller i det minste har et stort og spennende utvalg? Jeg hater å shoppe klær på nett, og det er ikke mange plaggene å finne hos H&M (kanskje det er et godt utvalg hos H&M i Oslo sentrum?) eller andre kjeder. I tillegg har jeg lyst på noen plagg som er litt mer «spesielle» enn kjedeklær, slik som det ut fra bilder på nettet ser ut som om butikken Svangerskapet i Oslo hadde? Søk på nettet har gitt null resultater......:(:(:(

Så at vero moda nettopp lanserte mammaklær. De så en del finere ut enn det enkle som er hos hm, Lindex o.l.

Butikkene tar som regel ikke inn så veldig mye i frykt for å ikke få solgt det, med unntak av enkelte H&M-butikker og Lindex muligens. Ikke det du spør om, men jeg tipser likevel: velg en av nettbutikkene med gratis retur og bytte, kjøp en drøss, bruk Klarna, send tilbake det du ikke vil ha. Det er iallfall min tilnærming når det ikke eksisterer butikker med mammaklær her jeg bor. :wacky: (Vil jeg ha noe som er litt finere og heller betale litt mer er Boob mitt favorittmerke. Til og med det jeg ikke tror jeg vil ha ender jeg opp med å elske!)

Så også at Zizzi har lansert mammakolleksjon, fint om man trenger litt større størrelser også. Riktignok ikke helt det du spurte om da, men de hadde litt utvalg på nett :) Har heller ikke sett mye utvalg i fysiske butikker her i Trondheim...

Sniker
Etter noen svangerskap har jeg funnet ut at det best utvalget er på nett, selv ikke de store butikkene har godt utvalg. Zalando har masse :)

Finnes det i det hele tatt noen butikker, fysiske butikker, som spesialiserer seg på mammaklær, eller i det minste har et stort og spennende utvalg? Jeg hater å shoppe klær på nett, og det er ikke mange plaggene å finne hos H&M (kanskje det er et godt utvalg hos H&M i Oslo sentrum?) eller andre kjeder. I tillegg har jeg lyst på noen plagg som er litt mer «spesielle» enn kjedeklær, slik som det ut fra bilder på nettet ser ut som om butikken Svangerskapet i Oslo hadde? Søk på nettet har gitt null resultater......:(:(:(
Hva med å kjøpe vanlige klær?
Forrige svangerskap eide jeg 2 gravid bukser, ellers kjøpte jeg ullkjoler, kjoler, kjørt, ullgensere osv fra overalt. Tok bare en størrelse større, og brukt det masse i ettertid også :angelic:

Forrige svangerskap eide jeg 2 gravid bukser, ellers kjøpte jeg ullkjoler, kjoler, kjørt, ullgensere osv fra overalt. Tok bare en størrelse større, og brukt det masse i ettertid også :angelic:

Jeg kjøpte også kun gravidbukser sist og brukte alt annet i vanlige klær, men det satt stramt over magen selvfølgelig. Jeg likte å vise frem magen :-) Hadde vel også to gravide treningstights + en genser og t-shirt.

Det gjorde jeg også! Denne gang har jeg kjøpt noen ekstra tightser, også har jeg kjøpt den digge collegehettegenserkjolen til Floyd. Nå må det bare bli høst snart så jeg kan bruke det uten å svette ihjel! :woot:

Det gjorde jeg også! Denne gang har jeg kjøpt noen ekstra tightser, også har jeg kjøpt den digge collegehettegenserkjolen til Floyd. Nå må det bare bli høst snart så jeg kan bruke det uten å svette ihjel! :woot:
Åh! Hva heter den forno?

Joda, jeg gjør det også, men jeg synes at en del av plaggene som er tilpasset gravidmage sitter bedre enn å gå opp en størrelse da de da kan bli for store over brystet

Back
Topp