Mammaklær i Bergen

mari1976

Elsker forumet
Noen som vet hvor de selger billige mammaklær i Bergen? Trenger noen nye bukser :-(

Har kun kjøpt bukser på hennes, dei e ikkje så veldig dyre. Må nok til innkjøp av nåken nye snart eg og, dei begynna å bli trange over låra[:'(]
Hadde du det fint på ferie?? Me hadde jo fint ver og sånn, men var ikkje akkurat imponert over plassen og hotellet, men, men fekk no sol og varme[:D]

Jeg har prøvd å se på hennes før, men ikke funnet noe. Har alle H&M mammaklær?
Sogn78: Vi hadde det kjempefint, men jeg hadde så vondt i bekkenet/ryggen at det ble mye ligging ved bassenget for min del mens sambo dro på tur i fjellet. Hotellet vårt var kjempebra og stedet er også fint (har vært i Puerto Rico før), men flyturen var fæl. Havnet på bakserte rad og kunne ikke legge setet bakover. Lillemann sprellet som en gal i magen i håp om å få bedre plass stakkars.

Flyturen var brutal ja, har vondt bekken eg og, og det var ikkje nåke kjekt nei. Høyres ut som om me har hatt ein ganske lik tur da, eg låg stort sett på solsengi heile dagen eg og. For ikkje å gløyma at eg sov i sikkert tolv tima i døgnet[:D][:D]. Angående hennes så har dei ikkje mammakle på galleriet enda pga ombygging, men har borte ved hovedpolet der, og så har dei i åsane som eg veit om. God shopping[:)]

Tusen takk for mange svar. Skal prøve på den andre H&M i byen, var på Galleriet sist.

Den H&M butikken som ligger rett nedenfor mammashop har mammaklær. Synes ikke de buksene satt så bra/var så behaglige som de jeg har kjøpt på mammashop men, det er nå litt smak og behag vil jeg tro[:)] 

Jeg var i åsane på hennes for noen dager siden.. der hadde de mammakle,jeg kjøpte meg 2 bukser, en til 300 og en til 500... fine bukser, men jeg kunne egentli tenkt meg flere, men de hadde så få i min str... :( 

Da ble det 2 bukser på meg. Fant endelig en olabukse som passet rundt leggene. Merkelig at det er der de skal være for små :-)

De har ihvertfall mamaklær på HM på vestkanten [:)]

Back
Topp