Mammaklær/gravidklær

Mammali

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Jeg innser at jeg må ha nye bukser allerede nå fra uke 12... sist fantes Svangerskapet på Majorstua, og jeg handla litt på H&M og arva gravidklær fra venninner.

Nå lurer jeg på om jeg skal handle mer på nett, og om noen har erfaring med å handle på nett fra Bonprix? Synes det ser ut som de har mye fint. Er klærne bra? Funker det greit med retur av klær og penger tilbake?
 
Jeg innser at jeg må ha nye bukser allerede nå fra uke 12... sist fantes Svangerskapet på Majorstua, og jeg handla litt på H&M og arva gravidklær fra venninner.

Nå lurer jeg på om jeg skal handle mer på nett, og om noen har erfaring med å handle på nett fra Bonprix? Synes det ser ut som de har mye fint. Er klærne bra? Funker det greit med retur av klær og penger tilbake?
Finnes ikke Svangerskapet lenger? De har så mye fint. Veldig dyrt selvfølgelig, men jeg skal i et bryllup i høst og tenkte å se etter kjole der... :shifty:
 
Finnes ikke Svangerskapet lenger? De har så mye fint. Veldig dyrt selvfølgelig, men jeg skal i et bryllup i høst og tenkte å se etter kjole der... :shifty:
Nei, de er dessverre nedlagt... veldig synd!

Jeg bor i Oslo, og var først på H&M på Karl Johan, men fikk beskjed om at de hadde slutta med gravidklær i mange av butikkene, og samla alt i mammaavdelinga til H&M rett ved Oslo City. Så jeg gikk dit, og fant masse bukser.

Men virkelig synd å ikke ha en eneste butikk hvor man finner Mammalicious, Boobs osv. Jeg synes det egentlig er veldig stress å kjøpe på nett, prøve hjemme og måtte sende i retur alt som ikke passa...
 
Ikke prøvd bonprix, men veldig fornøyd med gravid klær fra zalando, og de er greie på retur :joyful:
 
Jeg hentet en pakke med mammaklær fra Finn i dag! Fikk masse fint til 500kr! Var såååå deilig å føle at buksene ikke presset mot magen :love7
 
Nei, de er dessverre nedlagt... veldig synd!

Jeg bor i Oslo, og var først på H&M på Karl Johan, men fikk beskjed om at de hadde slutta med gravidklær i mange av butikkene, og samla alt i mammaavdelinga til H&M rett ved Oslo City. Så jeg gikk dit, og fant masse bukser.

Men virkelig synd å ikke ha en eneste butikk hvor man finner Mammalicious, Boobs osv. Jeg synes det egentlig er veldig stress å kjøpe på nett, prøve hjemme og måtte sende i retur alt som ikke passa...
Skikkelig kjipt å høre at de er lagt ned :shifty: hvis du gjerne vil prøve klær så har de boobs (og en del andre gravidmerker) på babybanden på Skøyen :D
 
Skikkelig kjipt å høre at de er lagt ned :shifty: hvis du gjerne vil prøve klær så har de boobs (og en del andre gravidmerker) på babybanden på Skøyen :D
Boob har de beste bh'ene. Skal definitivt bestille flere fra de, elsker de jeg har.
 
Ullsinglettene fra boob er også geniale, spesielt for oss som får vinterbarn ;)
Skal sjekkes ut! Havner muligens litt fra boob på ønskelista mi til jul og bursdag :D
 
Jeg måtte krype til korset i dag og gå til innkjøp av et par gravidbukser fra HM. Det føles litt tidlig ettersom jeg "bare" er i uke 12, men på den annen side så ender jeg jo opp med å gå med buksesmekken åpen under lange gensere, og det er jo ikke så veldig digg i lengden.:bored: Er spent på hvordan kroppen kommer til å utvikle seg. Jeg var veldig i tvil om hvilken størrelse jeg skulle kjøpe, men kjøpte to bukser som sitter fint nå, og hvis fasongen og størrelsen forandrer seg veldig, får jeg heller skaffe noen nye... ;)
 
Har ikke følt behov for mammaklær foreløpig. Men nå har jeg bare gått i løse sommerklær hittil. Spørs hvordan det blir når jeg skal ha på jobbklær igjen...

Jobber i Oslo, så lurer på å ta turen innom HM bak Oslo City. Og så blir det sikkert litt netthandel. Litt skeptisk til å kjøpe bukser på nett. Skal hvertfall kjøpe fra noen med gratis retur. Har sett på både Zalando og Bonprix.
 
Back
Topp