Mammaklær fra MamaLicous

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Var og hentet pakken med klær istad. Og jeg er kjempeskuffet :(
Hadde bestilt 5 topper og 2 tightser. Jeg bruker vanligvis XL i både tights og topp, så bestilte det her også. Regna med at siden det skulle være plass til stor mage i dem så var de ok i str.
Men samtlige av de 5 toppene var for små :(
Eller, det vil si, de passa NÅ, men var stramme!!! Jeg har jo en del mage, men den er ikke like stor som en høygravid person. Jeg skal jo bli mye større.
Så jeg må sende alle tilbake :(
Dumt, for de var veldig fine!!
Tightsene passet ihvertfall...

Liten utblåsning fra meg!! :(

Mamalicious* ja..;)

BV-app! :)

Uff veldig greit å vite da jeg også vill bestille klær derifra etterhvært:) de er vel litt små i noen av størrelsene:( veldig leit når man liker klerne, håper det ikke blir noe problem å bytte i større størrelse:)

Nei så rart :p man er da aldri så stor når man er gravid! Fryktelig kjedelig, du for se om det er noe annet du finner :)

Jeg kjøpte to skjørt fra mamalicious i str xl, det ene passet gjennom hele graviditeten og det andre passet bare til jeg var 6 mnd.... Dem er ikke så stor i str man skulle ønske og tro når det er gravideklær

Jeg kjøpte to mammabukser i dag og måtte opp i størrelse 42, så det blir nok ennå vanskeligere å bestille på nett

De hadde nice bukser som var slimme i fotene. Det er et must for meg. :p Og det har jeg ikke funnet i butikkene, så må nok bestille derifra. Men skal passe på å kjøpe store størrelser da!

H&m har slim gravid bukser, hverfall her ;-) var å kjøpte meg ei og nå vet jeg hva jeg skal passe gjennom hele svangerskapet, hehe...det er hverfall målet! Skal ikke legge på meg mye, er virkelig jobb å ta det av:-)

Back
Topp