Mammaklær fra H&M

Supermario2014

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Fikk nettopp pakke i posten med mammaklær... Har å vokse i for å si det sånn, bruker til vanlig XL, så bestilte 2 topper i det siden de anbefalte den str du normalt bruker... Aaaalt for stort, i armer og ellers, rundt magen er det selvfølgelig ekstra plass :p
Bestilte også den sorte parkasen de har i XL, den var som et telt! Så bytter den i M faktisk :p diiiiger i armer og over skuldrene...
Jeansen var i normal str, i 42, bruker til vanlig 31 i tomme str fra vero moda/only :)

Å så gøy!! Jeg vil å ha! Men tør ikke riktig enda. Har sett masse på nettet og det er jo såå mye fint!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det der var jeg borte i også... Måtte gå ned en str i ca alt :-) hehe....

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ei skikkelig god dongeribukse i størrelse 42, måtte bare begynne da jeg ikke makter noe som klemmer på magen nå for tida. Kvaaaaaaaalm.

Fikk nettopp pakke i posten med mammaklær... Har å vokse i for å si det sånn, bruker til vanlig XL, så bestilte 2 topper i det siden de anbefalte den str du normalt bruker... Aaaalt for stort, i armer og ellers, rundt magen er det selvfølgelig ekstra plass :p
Bestilte også den sorte parkasen de har i XL, den var som et telt! Så bytter den i M faktisk :p diiiiger i armer og over skuldrene...
Jeansen var i normal str, i 42, bruker til vanlig 31 i tomme str fra vero moda/only :)

Hadde også planlagt å kjøpe klær fra H&M, så dette var nyttig å vite ! :D Spesielt siden jeg bruker samme buksestr som deg, og da kan ta sjangsen på at den vil passe :)

Jeg gikk opp i str jeg (en str), sammenlignet med vanlige HM-klær, etter det tør jeg ikke bestille gravidklær på nett, må prøve alt.

Bestilte en bluse og en trikottopp, begge var store... Skal på hm butikk å prøve i helgen...
Buksa var kjempegod, bortsett fra at det var ikke slim fit.. Skal se om jeg finner det i helgen :) klarer ikke bukser som presser...

Her bruker jeg bare strømpebukser, fant strømpebukse i svart som ikke var stram over magen og ikke gjennomsiktig.
Er herlig å ikke ha noe som strammer over magen! :)

Hadde også planlagt å kjøpe klær fra H&M, så dette var nyttig å vite ! :D Spesielt siden jeg bruker samme buksestr som deg, og da kan ta sjangsen på at den vil passe :)
Var på hm i dag, endte opp med str 40 i jeans :) da sitter de som et skudd over rumpe og lår :)

Jeg kjøpte en bukse der nå nylig for å ha liggende og er rund om magen ellers og må opp i 42 i bukser, men klarte meg og med 40 i mammabukse :)
Sist haded jeg og bare mammabukser fra HM og brukte faktisk samme størrelse som jeg normalt sett gjorde :)

Det var forskjell på str på jeansen til 199,- og den til 399,-, jeg endte opp med den i slim fit til 399,-... Kjempegodt å ha på seg hele dagen uten noe som presser :-D highwaistbuksene mine ligger fint i skapet til etter graviditeten fra nå av :)

Det var forskjell på str på jeansen til 199,- og den til 399,-, jeg endte opp med den i slim fit til 399,-... Kjempegodt å ha på seg hele dagen uten noe som presser :-D highwaistbuksene mine ligger fint i skapet til etter graviditeten fra nå av :)

Tror det er den samme som jeg har, synes den er knall go, og så sitter den fint :)

Veeeldig fornøyd med treggingsene, buksene/jeansene nytter ikke, de skjærer allerede inn i magen (magen min går rett ut fra veldig langt nede, allerede nå, så stiv gylf nytter ikke).
Men var i butikk og prøvde treggingsene (de til 199,-) og de fungerer for meg :D Kjempegod stretch, sklir veldig ned i starten før de er inngått bare, og lukter forferdelig :o Måtte vaske de fire ganger før jeg kunne gå med de innendørs.
Kjøpte gravidtights i samme slengen, men de var mer ubehagelig syns jeg, litt stive i stretchen.

Har fortsatt laaange sigleter fra første gang (de super long fra cubus m bryterrygg <3 ), og har handla inn BHer i en str større, så nå slipper jeg tenke på klær en stund :)

Jeg har kjøpt harems bukser og nye topper. Deili med noe som ikke klemmer. Men har sett en gravidbukse på zalando jeg har sååååå lyst på :P

Bare på tankestadiet på dette enda.... Må vel titte litt etterhvert da det begynner å minke med komfy bukser i skapet...

Fra sist husker jeg at de fleste buksene fra hm var ganske store i str. Jeg er xs/s og måtte bestille fra andre steder.

Håper søstern si e ubrukte passer :) har ikke kjøpt noe selv enda..

Back
Topp