Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ikkje sett på den sida.. håpa kanskje bunaden smette på v 17 mai..Melis90 skrev:
Men de e jo komt litt lengre hen innpå.. Ebay har masse fine gravid kjolar, skal bestille derifra til bryllaup i august..
Anonymen skrev:
har ikkje sett på den sida.. håpa kanskje bunaden smette på v 17 mai..Melis90 skrev:
Men de e jo komt litt lengre hen innpå.. Ebay har masse fine gravid kjolar, skal bestille derifra til bryllaup i august..
Hva søker du på for å finne fine kjoler på ebay? Skal selv i bryllup i september, så trenger kjole :)
~Gravidigjen~ skrev:
Anonymen skrev:
Hva søker du på for å finne fine kjoler på ebay? Skal selv i bryllup i september, så trenger kjole :)
Søk etter maternity dress på ebay, så finner du..
Det liker jeg godt med ebay, Har handla ufattelig mye på ebay, men betalt toll kun 1 gang. Aner ikke hvorfor..
Handla brudekjolen min på ebay, betalte 80 kr + 700 i frakt. brudepikekjoler, masse kjoler(10 stykker tror jeg, pluss at jeg venter på 2 gravidkjoler nå) , angelsound, sko,
ALLTID vært fornøyd med det jeg har kjøpt på ebay.
Kjolene har stort sett vært costume made. Og har kosta 2-300 kr... :)))
Ikke så god til å søke på ebay jeg men får prøve igjen :)Tussen80 skrev:
men tror uansett jeg satser på noen fra asos. de var jo billige i utgangspunktet så da får jeg bare betale litt toll og moms...... de snakker om å sette opp grensa for toll til 1000 kr. håper det skjer snart! :)
legg gjerne ut linker om dere finner noen fine kjoler noe sted :)
Hvilken ebay handler dere fra? for det finnes vell flere? Huff, er ikke særlig god på dette med netthandel.. Men tenkte jeg kanskje kunne finne mye fint til babyn der for en billig penge? :)lilleluring skrev: