Mammaklær for kontor/lignende

Margrethe

Gift med forumet
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan få tak i bukser som passer til en mer formell kleskode på jobb? Finner mengder av "linbukser", joggebukser og jeans, men det kan jeg ikke bruke på jobb. Bluser er enklere, det er mange skjorter ute og går...¨

Klemmer meg inn i vanlig dressbukse nå, men det går ikke i lengden...

Anyone?

Kan kjole være et alternativ? Det finnes det jo mange fine av. Som også kan brukes etter graviditeten som regel.

Kjole med strømpebukse.

Tror jeg kjøpte en myk penbukse på Vera Moda som har passet lenge. Og en løs bluse, gjerne ermeløs.

Lurer på om noen har tips om hvor jeg kan få tak i bukser som passer til en mer formell kleskode på jobb? Finner mengder av "linbukser", joggebukser og jeans, men det kan jeg ikke bruke på jobb. Bluser er enklere, det er mange skjorter ute og går...¨

Klemmer meg inn i vanlig dressbukse nå, men det går ikke i lengden...

Anyone?
Jeg brukte sort gravidbukse fra hm. Helt enkel og grei i litt sånt pent stoff.

Takk! Prøver H&M først - har funnet fine klær på amerikansk nettside, men vel dyrt fra før og i alle fall når man plusser på frakt, moms og avgift… og bare skal bruke det noen måneder

Anbefaler deg å kjøpe noen fine kjoler først som sist ☺️ Jeg har selv formell dresskode på jobb, og endte opp med å kjøpe noen ribbekjoler som utvidet seg med kroppen og magen etterhvert som den vokste! Buksene opplevde jeg enten sklei ned, eller ble for trange og unehagelige! Men jeg kjøpte noen finere på vero moda (gravidkolleksjonen). Sluttet å bruke de når jeg bilker uke 25 da..

Anbefaler deg å kjøpe noen fine kjoler først som sist ☺️ Jeg har selv formell dresskode på jobb, og endte opp med å kjøpe noen ribbekjoler som utvidet seg med kroppen og magen etterhvert som den vokste! Buksene opplevde jeg enten sklei ned, eller ble for trange og unehagelige! Men jeg kjøpte noen finere på vero moda (gravidkolleksjonen). Sluttet å bruke de når jeg bilker uke 25 da..
Takk! Har funnet et amerikansk merke, men litt stive priser i utgangspunktet og så kommer frakt og moms… anbefaling om hvor kjøpe kjoler?

Takk! Har funnet et amerikansk merke, men litt stive priser i utgangspunktet og så kommer frakt og moms… anbefaling om hvor kjøpe kjoler?

Kjoler kjøpte jeg bare på vanlige butikker, og gikk opp en størrelse eller to ☺️ Passet bare på at stoffet var strechy

Jeg kjøpte mange kjoler fra mamalicious. De har både litt penere og formelle kjoler og kjoler til hverdags. Brukte strømpebukse under kjolene når jeg var på jobb og tights under hverdags kjolene hjemme. Brukte MYE kjoler i mine svangerskap, veledig behagelig å gå med.

Back
Topp