Mammaklær allerede???:-p

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Bare lurer på om det er flere som syntes det begynner å bli trangt for magen i vanelige bukser?:-p Har litt mage fra før, men det gjør vondt når det strammer på magen. Er bare 6uker på vei, så er jo bare luft sikkert.. Om ikke mamma bukse, så tar jeg heller på meg taights;-)

Har noen litt ekstra trange bukser jeg kjenner har begynt å bli vanskelig å bruke, ja. Kjenner meg ganske oppblåst, så tights er kanskje å foretrekke framover. Men synes det er litt tidlig å shoppe mamma-klær allerede.

Vurderte å ha på meg mammabuksa mi for noen dager siden, men da så jeg bare enda mer gravid ut, så ble en tights istedet ;p Er så oppblåst som det går an å få det, så gleder meg til gravid-magen kommer på ordentlig nå ja :)

hvis du føler for det, så synes jeg du skal bare begynne å bruke :)

noen får jo mage fortere enn andre :)

Jeg er ikke klar for det enda:-) Men, plutselig så popper vel kula frem, og da er det ingen bønn.. Håper det blir lenge til... Føler at den magen jeg har er mer enn nok:-)

Sist brukte jeg mine egne klær helt til fødsel ;) Hadde en mammadongri bare- og den er pent brukt! Noen liker å ha noe over magen- andre ikke!

Sist gang måtte jeg bytte ut de vanlige klærna i uke 12. Håper ikke det blir noe tidligere denne gangen....

noen av mine bukser føler jeg er litt trange allerede, men så har jeg noen bukser som er litt store, så da passer det fint å bruke de nå for de strammer ikke. Håper på å kunne bruke mine egne klær så lenge som mulig denne gangen også..

Takk for at dere deler erfaringer og synspungtene deres med en 1gangs:-) Jeg tror jeg holder meg til tights foreløbig, men fy søren så mye luft som er i magen;-)

Jeg er oppblåst som en KULE, og jeg orker ikke thigts som ruller ned under magen og presser, så jeg har funnet frem gravid thigtsen min. Shiter i om det er tidlig! Jeg må ha det behagelig!

Back
Topp