Mammakjoler

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Eller Mammaklær generellt som ikke koster skjorta og som faktisk ER ålreit? I hvilke butikker fins det? Er det bare HM som har? Fins det ikke Mammaklær på lindex, kappahl, Cubus?? Ønsker meg så en fin kjole jeg kan bruke til jul, men jeg er ganske lita ellers så drukner jo om jeg må bruke bare store str pga magen .. Ikke kan jeg sy heller :p
Vet man kan handle på nett men det har jeg faktisk aldri gjort før, liker å prøve klær, da spesielt kjoler, før jeg tar de med hjem ! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Finnes jo mange kjoler som bare har en liten innsving under puppene. De er jo fine når en har mage :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har en del telt kjoler som er vanlige kjoler som jeg bare tar et belte under brystene så får jeg eg bule på magen. Kan bruke altslags kjoler må bare prøve litt frem. Den ene kjolen er str 38 og jeg er en 40/42 til vanlig. Så ikke alltid en trenger å kjøpe stoore str :-) men ja kun hm som fører mammaklær til en rimelig penge som eg vet om.

Ja, går kanskje an om man finner en som svinger inn ved brystene :)! Det var ikke dumt :)
Eller ta et belte under, som cakegirl sier :)! Tusen takk jenter :)

(Veldig trist at det kun er en kjede som fører rimelige Mammaklær altså :( )

Tipser om Ebay også (selv om det er på nett;) ). Har bestilt mammakjoler der (koster så og si ingenting), og venter på de nå. Forventer ikke kvalitet, men de ser god ut å ha på :)

Tipser om Ebay også (selv om det er på nett;) ). Har bestilt mammakjoler der (koster så og si ingenting), og venter på de nå. Forventer ikke kvalitet, men de ser god ut å ha på :)

Hvilke har du kjøpt på ebay?
Link?
Er selv en ebayer:oops:

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Eller ettersittende kjole med stretch :)

Jeg har kjøpt en sort kjole fra Michael Kors som har drapering rundt magen. Det er ingen mamma-kjole, men den funker så fint alikevel!
Kjolen er i godt stretch-stoff, og den har lange ermer og er veldig elegant-jeg er strålende fornøyd! :)

Back
Topp