mammakjoler:

Tre jente gull

Glad i forumet
Jeg ska  i bryllup til  søstra mi 23 juni,men har ikke noe å ha på meg. Har sett på nett, men finner ikke noe stilig og fint.[:D]
Er det noen som vet noen gode nettsider? hm er så utrolig kjedelig[8|]

Hei!

Har stridd litt med samme problemet selv...skal i mange selskapligheter før juli, og noen av de er ganske stive...mørk dress/smoking som antrekk! Og da er det ikke lett, nei! Sjekk www.mammahuset.no , der har en del fint! Etter å ha trålet nettet, ble jeg ikke så veldig mye klokere.[&:] Synes det litt vanskelig å kjøpe pr nett, puppene har vokst VELDIG, mens magen er ikke så stor, og da er det ikke alt som passer. Liker å prøve....men har funnet et par kjoler på Lindex (ikke mammaavd), som gikk greit, (snittet som er moderne nå, passer jo oss gravide ypperlig) pynter de bare opp med litt stasj, og så har jeg funnet en linkjole på Vivekes (halv pris akkurat nå), som er nesten sid (ihvertfall til meg), og den skal jeg bruke når kleskoden er mørk dress/smoking! Den er sydd slik at både pupper og mage fikk plass, og da er det bare å pynte opp med stilige sko, smykker, skjerf etc!

Lykke til!![;)]

jeg vil ha noe stilig. Jeg har et par knall røde pums som jeg vil bruke, er litt 70 talls inspireet, men vil ikke overdrive det.
Vil være fin denne dagen, dte er den størsrte dagen i min søsters liv.
Gruer meg også til å ordne håret, for det er jo helt håpløst. hår fargwen vil ikke sitte og resultatet blir ikke bra.
Hormoner sa frisøren min[;)]

Sleng meg på her eg og... Ska i bryllup i Juli......
Å eg har ikkje peiling på ka eg ska ha på meg...
Eg e i utgangspunktet ikkje nåkka kjole og skjørt jenta..
Har aldri likt å gå i sånt.. hehe..
Å det e ekstra vanskelig å finne nåkka fint å gå me nu som magen e så stor..
Her eg bor har vi ikkje en gang H&M...... Di butikkan vi har her, har sånn der tre forskjellige mammabukse...
Inga kjola og skjørt....

Buhu[:(]

det var noen fine kjøler på krapp.no.
Gikk mye i rødt da, så det blir ikke helt riktig for meg, men det er et tips[:)]

Jeg fant en kjempe fin kjole på NETTHANDELEN ,Pia Design!
Sort og helt genial for oss som begynner å bli små-feite, da kjolen er egentlig en omslagskjole.
Du må gå inn og se! Dessuten så er den stilig på, selv om fasongen min ikke er helt som før[;)]

Back
Topp