Mammakjole - penkjole

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Kanskje litt tidlig, men kjenner jeg må sette i gang jakten allerede! I oktober og november trenger hvertfall jeg en penkjole, helst lang, til pene middager og ball. I tillegg kommer jo jul like etter... Så tenkte om noen hadde noen bra butikker(for min del i Stavangerområdet, men fyr løs med alle ideer!) eller nettbutikker som selger penkjoler til gravide? :)

Har ikke godt forslag til butikk hvor de selger mammakjoler. Men anbefaler deg og kjøpe vanlig kjole hvor livet begynner under brystene og a-fasong. Jeg brukte nesten bare det forrige gang (slet med å finne en fin mammakjole sist). Mulig du må gå opp en størrelse hvis du er bredere over brystet. Jeg har hatt glede av kjolene mine etter graviditeten også, så penger å spare på det. Skal selv i bryllup i september og skal ikke kjøpe ny kjole, bruker en vanlig med høyt liv.

Asos.com hadde mye fint! Blir nok garantert å handle julekjole der selv når det nærmer seg litt mer :) Syns ikke det var noe dyrt heller i grunn. Og de hadde kjoler helt ned til gulv, ikke bare lårkorte slik som Nelly:p

Back
Topp