Mammakjole bryllup.. hjelp

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg skal i bryllup 23. Februar og kom plutselig på at jeg jo fortsatt er gravid! Og ikke mindre da heller.. noen som vet om noe sted jeg får kjøpt penkjole for gravide?

Samme problem her skal i bryllup ikke annet enn i mars da og selvfølgelig i slutten av mars itillegg skal jeg sette opp hår påbruden:) noe jeg sa ja til og glemte at jeg var gravid :)

Ellos, laredoute, mamalicious. Bor du i nærheten av Oslo kan du gå på butikkene Svangerskapet eller Den lille mage (tror den heter det). Kjøpte to sist jeg var gravid, skikkelig fine!

Får ta meg en tur til oslo kanskje. Mamalicious sjekka jeg,men fant bare en jeg likte og den var for kort :-(

Svangerskapet på Majorstua fører mamalicious så da får du prøvd på og.

Jeg skal i bryllup under 3 uker før termin og har tenkt veldig på kjole, så likte veldig godt at du spurte om det her!;-) Har vært inne på asos.com og sett og der er det noe.. Ellers så synes jeg de har mange fine kjoler på b-young som er vide fra under puppene.. Ei venninne brukte en sånn type kjole 1 måned før bryllupet, så i februar går nok det kjempebra;-)

Spørs hvor pynta du skal være?
Hm og kappahl har mye, men vet ikke om de er helt i kjolesesongen nå
Zizzi er en butikk med store str. og jeg fant en kjempefint pynta nok til bryllup kjole der sist :)

Har jo lyst til å være litt pynta når det først er bryllup liksom. B young var et godt tips. Etter å ha sjekka de fleste mammabutikker på nett har jeg innsett at jeg ikke finner noe der.

Når jeg først er her inne og sniker, må det vel gå ann å svare på tråder som fenger? Hehe

Jeg skal i bryllup nå i januar, og har kjøpt kjole her:
http://floyd.no/ProductList.aspx?ProductCategoryMap=KJOLER
Suuuuper fornøyd! Snakket med en hyggelig dame på kundeservice som selv var 6mnd på veg, og hun sa at kjolen jeg hadde valgt mest sannsynlig ville passe meg. Da jeg fikk kjolen ble jeg rett og slett forelsket! Og det var fin plass til magen i den.
Den ligger ikke ute lengre, så får ikke linket direkte dessverre.. men alle har vel uansett forskjellig smak :)

Back
Topp