mammajeans

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Lønner det seg å kjøpe en str størrelse større enn sin normale str? Regner med at det blir noen kg ekstra, så er kanskje det lureste? (spør en snart 4 barns mor om..haha)

Når jeg var på hm, sto det på en plakat at man skulle gå opp en str. Men jeg tok den str jeg brukte til vanlig. Tror jeg kunne bruke buksen fra jeg var 4 mnd til jeg var 8, da begynte den å bli litt trang i baken så jeg kjøpte en i en str større som jeg hadde sist mnd :D
Stikken i livet er veldig tøylig :)

Når jeg var på hm, sto det på en plakat at man skulle gå opp en str. Men jeg tok den str jeg brukte til vanlig. Tror jeg kunne bruke buksen fra jeg var 4 mnd til jeg var 8, da begynte den å bli litt trang i baken så jeg kjøpte en i en str større som jeg hadde sist mnd :D
Stikken i livet er veldig tøylig :)
Takk for svar :) så det var salg på noen jeans på h&m nå :)

Jeg har gravidbukser i de samme størrelsen som jeg bruker til vanlig. Kjøpte jeg en størrelse større ble den for stor over resten av kroppen

Jeg kjøpte normal str, strammet litt over skambeinet på slutten. Men den hadde nok blitt slaskete ellers. Søstra mi anbefaler jessica simpson sine bukser. De må bestilles fra usa.

De sier man skal kjøpe samme størrelse som vanlig. Men det er jo ikke unormalt at man blir større andre steder enn over magen, som rumpe, lår og pupper (for ikke å snakke om føttene ellers, fjeset, fingrene...), så det kan nok etterhvert bli et behov for større størrelser. Varierer fra person til person og hvor mye man legger på seg.

Back
Topp