Mammahjertet gleder seg *bilde*

Fru Seigdame

Elsker forumet
På søndag får jeg se den nydelige, fantastiske, gromme, fineste, søteste, (fyll inn positivt adjektiv), datteren min igjen!

Jeg har vært en av disse fæle mødrene som har vært på ferie i en hel uke uten barn. Men begynner nå å merke at jeg jeg gjerne skulle ha hatt a med [;)]

Og så tenkte jeg at jeg skulle vise et bilde av denne nydelige skapningen:

NYDELIG var hun <3 Skjønner godt du savner henne [:D]

Forstår veldig godt at du gleder deg til det[:)][:)] Kjempe søt jente[:D]
Neste uke reiser jeg en hel uke vekk fra datteren min.. Tyrkiatur med venninner uten barn [:o] [8D] Kvir meg sinnsykt til å reise fra henne, men fy søren så godt det skal bli å være bare meg i en uke.. Nå minnet du meg på at jeg må pakke med meg noen bilder av henne. TAKK [:D][:D]

kjempe nydelig

Bare en dag igjen nå,

siste å gjøre er å sjekke ut av hotellet, se Buckingham Palace, hente bagasjen på hotellet og så komme seg med undergrunnen til Heathrow. Og så får jeg se henne i morgen. (Kommer jo selvsagt til Oslo midt på natta, så kan jo ikke akkurat reise opp til svigermor å vekke hele bataljonen :P )

JEG GLEDER MEG! <3

så skjønn hu er  Tenker det blir godt å se henne igjen ja:)
Jeg er også en av de fæle mødrene,for jeg reiser til Kreta om 2 uker. Uten mann og barn. Å vet du hva,jeg gleeeder meg:) Kommer til å savne gutten min veldig,men jeg skal kose meg alt jeg kan:)

Kos deg med jenta di når du møter henne igjen:)

så nydelig hun er! [:D]

Blir nok godt å se henne igjen. [:)]

Nydelig jente[:D] 

Men du, det sitatet ditt. Sjokolade kan jo hjelpe mot forstoppelse det[:D][:D][8D]

ORIGINAL: McMor

Nydelig jente[:D] 

Men du, det sitatet ditt. Sjokolade kan jo hjelpe mot forstoppelse det[:D][:D][8D]

Exactly the point dear. [;)]

Sikkert herlig! Jeg drar til Kypros i september uten mann og barn.. Gleder meg jo, men gruer meg forferdelig til å være uten dem i en hel uke!

Back
Topp