Mammagutt/jente eller pappagutt/jente?

Sebastians`mamma

Forumet er livet
HVordan er det med barna nå ?Her er vi veldig pappagutt foreløpig. Noen dager er mamma totalt upopulær.[&:] Han har en eller annen connection med pappa, det er helt sikkert[:D] Men nå har han for første gang på lenge en periode i barnehagen hvor han spør litt etter meg. da smelter mammahjdertet[:D]

Thea bytter litt på

PAPPA gutt her ja, og det veldig... Men i det siste har det vært MAMMAN MIIIIINNNN når han er syk eller har vondt... Men pappaen er klar favoritt, og jeg er som deg upopulær til tider ja...

Her er han mammagutt på sin hals. Men sånnhelt ærlig er det pappans egen feil....bortsett fra de siste mnd har han jo egentlig vært helgepappa siden han var født..og ikke en helt engasjert en for det meste. Men nå når han har vært der mer, merker jeg at pappa stiger i gradene[;)] spesielt om han vil ha noe som han vet mamma sier nei til...pappa KAN være voldsomt streng og sint, men om han ikke er det er han en pushover.....ikke vanskelig å smelte pappahjertet - mamma er mer square[:D][:D]

Veeeeeeeeeldig mamma gutt!

Han kan være pappas gutt en gang iblandt, men det er skjelden!

Her bytter hun på!

ORIGINAL: Iroim

PAPPA gutt her ja, og det veldig... Men i det siste har det vært MAMMAN MIIIIINNNN når han er syk eller har vondt... Men pappaen er klar favoritt, og jeg er som deg upopulær til tider ja...

Godt å høre at det er flere som har det sånn. Jeg må innrømme at til tider har jeg lurt på om det er noe jeg gjør galt[&:] 

ORIGINAL: Solvit

Er nok mest pappagutt. Pappa har kulest bil blant annet. Men kommer litt ann på situasjonen hvem han søker til.

He he, pappa sin bil er helt klart kulest her også[:D] Når han ser racerbiler sier han alltid "pappa sin bil". Vil alltid kjøre med den fremfor min[:D]

Mammagutt....
Når jeg ikke er der er det greit med pappa, men er vi begge til stede er
det mamma, mamma!!
Pappa`n får ikke lov til å legge han en gang hvis jeg er hjemme[8|] - da
bare hyler han å sier "mamma legge!"

ORIGINAL: Isolde92

Veeeeeeeeeldig mamma gutt!

Han kan være pappas gutt en gang iblandt, men det er skjelden!

også litt Christians gutt innimellom også [:)]

ORIGINAL: Sebastians`mamma

ORIGINAL: Iroim

Godt å høre at det er flere som har det sånn. Jeg må innrømme at til tider har jeg lurt på om det er noe jeg gjør galt[&:] 

samme her.. Men ble det merkbart "verre" etter dere fikk barn nr 2??? det ble det her

Back
Topp