Snart tobarnsmamma❤️

ja så det der! er i sjokk her nå:nailbiting: vet ikke om jeg tørr å si noe til mannen enda, men er kjipt å sitte med alle tankene jeg har i hodet nå alene

Kan jeg godt forstå :wideyed:
Kan fort bli 2 tette dette...
Håper mannen din tar det med fatning hvis/når du forteller det.
Kan jo kanskje være at en digital allerede nå vil kunne gi et svar, svart på hvitt?
 
Kan jeg godt forstå :wideyed:
Kan fort bli 2 tette dette...
Håper mannen din tar det med fatning hvis/når du forteller det.
Kan jo kanskje være at en digital allerede nå vil kunne gi et svar, svart på hvitt?
tror du den slår ut nå?
 
Er den sterkere enn i går? Om du sammenligner?
Dette er utrolig spennende :wideyed:
 
tror du den slår ut nå?

Kanskje...

20181107_063155~2.jpg

Slik så min ut da den slo ut på digital. Litt usikker på om din er like "sterk" eller hakket under.

Må forøvrig si meg enig med Luna, syns testen din er sterkere enn i går.
 
Er den sterkere enn i går? Om du sammenligner?
Dette er utrolig spennende :wideyed:
Kanskje...

Vis vedlegget 326689
Slik så min ut da den slo ut på digital. Litt usikker på om din er like "sterk" eller hakket under.

Må forøvrig si meg enig med Luna, syns testen din er sterkere enn i går.


ja den er sterkere, den i går redigerte jeg litt, mens den idag er uredigert. ja det er veldig spennende! jeg skal holde meg litt til, så ta en til strimmel, så om den streken er godt synelig dypper jeg en digital oppi :)
 
ja den er sterkere, den i går redigerte jeg litt, mens den idag er uredigert. ja det er veldig spennende! jeg skal holde meg litt til, så ta en til strimmel, så om den streken er godt synelig dypper jeg en digital oppi :)

Åjj! Ja, må følge med her inne idag kjenner jeg :wideyed:
Min så sånn ut 9 dpo morgen, og fikk da positiv digital på ettermiddag, streken var da også blitt litt sterkere!
 
Åjj! Ja, må følge med her inne idag kjenner jeg :wideyed:
Min så sånn ut 9 dpo morgen, og fikk da positiv digital på ettermiddag, streken var da også blitt litt sterkere!
ja nå ble det spennende her! skal snart gå å ta flere tester:)
 
Det er noe der hvert fall!
Nervepirrende!:facepalm:
 
Ja, kan se ut som at det er litt tidlig for digital ja, men ser strek på begge testene.
Utrolig spennende :nailbiting:
Må innrømme at jeg er litt misunnelig :oops::rolleyes:
 
Ja, kan se ut som at det er litt tidlig for digital ja, men ser strek på begge testene.
Utrolig spennende :nailbiting:
Må innrømme at jeg er litt misunnelig :oops::rolleyes:

vi får se ikveld om jeg tørr, om ikke så kanskje imorgen:) ja det er veldig spennende! du får overtale mannfolket til en liten en til:angel8
 
vi får se ikveld om jeg tørr, om ikke så kanskje imorgen:) ja det er veldig spennende! du får overtale mannfolket til en liten en til:angel8:bored::bored:

Jobber iherdig med saken :hilarious:
Men vanskelig å overtale han til en nr. 3 når lille W fortsatt våkner 4-6 ganger hver natt :wacky:
Han syns i grunn også at 2 er mange :p Han er vokst opp som enebarn, jeg som en av 4 søsken (+2 fosterbarn :hilarious:). Så vi har litt ulik definisjon av hva som er mange :bored:

Håper og jobber dog hardt for et lite uhell :rolleyes::hilarious:
 
Jobber iherdig med saken :hilarious:
Men vanskelig å overtale han til en nr. 3 når lille W fortsatt våkner 4-6 ganger hver natt :wacky:
Han syns i grunn også at 2 er mange :p Han er vokst opp som enebarn, jeg som en av 4 søsken (+2 fosterbarn :hilarious:). Så vi har litt ulik definisjon av hva som er mange :bored:

Håper og jobber dog hardt for et lite uhell :rolleyes::hilarious:
åå da skjønner jeg! du får han helt sikkert på gli! så blir han sikkert glad om det skjer et aldri så lite uhel:happy:
 
kveldens tester! er jo noe på gang, men man vet jo aldri når man tester så tidlig. Tok en digital (har mange liggende i skapet) men den var negativ
191907A5-46B2-4B87-B33B-DFBDA6C26533.jpeg
 
kveldens tester! er jo noe på gang, men man vet jo aldri når man tester så tidlig. Tok en digital (har mange liggende i skapet) men den var negativ
Vis vedlegget 326777

Ja, den er hvert fall sterkere :wideyed:
Du vet ikke når du kan ha hatt eggløsning heller?
Kan jo ligne litt på 10-11 dpo, men regn gjetting :hilarious: spent på neste test
 
Back
Topp