Snart tobarnsmamma❤️

Vet ikke helt hva jeg skal tro?

782E76A2-AC4A-4B72-BBF2-FE5B314113A2.jpeg
 
Last edited:
Litt oppdatering herfra! Mensen skal ifølge Flo komme i morgen, hadde intense menssmerter i går og hatt stikking og noe som minner om ligamentsmerter i natt, var sikker på at mensen skulle komme i går eller i dag, men enda ingen tegn på henne, annet en disse smertene. Vurderer å ta en til test i morgen om mensen ikke kommer:)
 
Syns jeg kan skimte noe :nailbiting:
 
Litt update! Forrige lørdag oppdaget vi Olav M sin første tann! Det ble oppdaget av bestemora som mater han med ei teskje, hun dunket den lett mot gommene og hørte at det var noe der, og jammen var det ei tann! Det har gått både meg og mannen hus forbi at han drev på å fikk tann:hilarious:

ellers så har mensen enda ikke kommet! Har hatt blodig slim (beklager detaljene) i 2 dager nå, og litt diffuse smerter i livmor og lysk, har testet etter el men den er enda negativ , mulig den er påtur? Da er i søledam syklusen min helt på bærtur ! Da har kroppen hoppet over en mens, om det er fysisk mulig?
 
har sykt ømme brystvorter!! har sluttet å amme lille på 8 mnd så det har ikke noe med amming å gjøre.
hmmm... kjenner jeg blir litt redd.
men jeg kan vel egentlig ikke si noe når vi ikke har brukt prevensjon:hilarious:
 
Back
Topp