Snart tobarnsmamma❤️

liillemyy

Gift med forumet
❤ Aprilbarna19 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
For en måned siden bestemte jeg og min forlovede oss for å prøve på vårt første barn, vi er begge 24 år og i fast jobb. Jeg sluttet på pilla den 8 april, den 17.april kom mensen, og nå er jeg 7DPO, er veldig spent og har allerede tatt min første test, vet godt at det er alt for tidlig og at jeg tidligst kan få svar i helga. Har fått ømme brystvorter, kviselignende prikker ved brystvortene, stikker nederst i magen ellers ingen andre symptomer på evt graviditet. Prøver å ha is i magen, for jeg vet at det skal godt gjøres å treffe på 1.førsøk.

Det å se to streker på den testen er alt jeg tenker på, så skal nå teste meg hver dag fram til evt mensen kommer og alt håper er ute for denne perioden, men heldigvis så er det bare å prøve igjen!:)
Blir å oppdatere her hver dag om diverse.

mvh meg :)
 
Sitter nå på nattevakt, surfet meg i hjel etter symptomer, hvor tidlig dpo folk har fått positive tester, kjenner murringer nede i magen og i korsryggen, vurderer å ta en test når jeg kommer hjem, blir å legge ut bildet her :) uavhengig av om den er positiv eller negativ. Vet det er dumt å teste så tidlig, men klarer ikke å dy meg, testetøs nr 1 haha
legger ut bilde når jeg kommer hjem, skal først dra og prøve å håve inn ei 80% stilling på dag!:D
 
Snapchat-1378627503.jpg
Negative%20Image_1525766296592.jpg
 
8DPO idag, brystvortene er ømme, har løs mage(vet ikke om det er et symptom) stikkinger nede i magen. Skal teste meg igjen i dag, men når jeg står opp etter nattevaktssovinga mi, dvs i ettermiddag. Må vel bestille flere tester om jeg skal holde på slik .
Fikk stillinga på 85%, så er veldig fornøyd med det!:)
 
Velkommen til forumet og som prøver :)

Og gratulerer med 85% stilling! :)

Som du selv sier så er det litt tidlig å teste, men skjønner godt at det er vanskelig å la være. Når man har bestemt deg for å prøve så vil man jo gjerne blir gravid med en gang :rolleyes:
Symptomene du har kan jo være både tegn på graviditet eller på TR. Siden det er første PP og du nettopp har sluttet med prevensjon, så kan det være at kroppen din nå vil ha litt andre PMS symptomer enn før.
Men krysser fingrene for at dere lykkes fort :)
 
Tusen takk! Hyggelig at du titter innom og leser!:) symptomene kan være så mangt ja, og jeg er nok veldig heldig om vi lykkes på første forsøk!:) kroppen driver vel enda på å stiller seg inn :)
 
God morgen!:) Da var jeg kommet til 9dpo! tok to til ebaytester og de var blenda hvite:/ enda jeg drømte flere ganger inatt om at jeg fikk to klare streker på testen haha! Nipplene mine er så ømme idag, har aldri opplevd lignende... har i tillegg blitt syk.. typisk når det skal være fint vær og fridag:/ satser på at billigtester sine gr-tester kommer i morgen, kjenner jeg stoler absolutt ikke på ebay dine
 
10 dpo! Er kvalm nå på morgenen, nipplene er enda litt ømme. Venter på posten hehe, for der håper jeg det ligger tester!:)
 
Da var de kommet i posten, tok en i sta og den var jo inget annet en blenda hvit... men håpet er enda ikke ute! Jeg gir meg ikke før tanta røsker meg ut med stor makt ut av dpo-land! [emoji28] ny test i morgen tidlig
 
Dpo 13. Er syk så har vært dårlig på å oppdatere, men er ingenting nytt, tatt tester og de har vært negative... regner med tanta kommer iløpet av to dager. Tar to tester om dagen, en om morgenen og en om kvelden, i kveld fikk jeg ikke tatt fordi jeg har sovet i hele dag pga nattevakt nå i natt. Tror jeg kunne se litt spotting i truse ista, men usikker pga trusa er rød hehe.
 
Snart ferdig på jobb, har et urinbeger med meg, så tenker å tisse i det om jeg ikke klarer å holde meg til jeg skal hjem, har klart å holde meg i ca 3 timer, så håper at jeg klarer å holde meg!:) Håpet falmer men er ikke borte, har lest om de som ikke har fått positivt før ikm dagen, og den er i morgen. Har enda ømme brystvorter men det kan jo være tr.. men har hatt det så lenge!
 
God kveld! har nettopp innsett at det ikke gikk på første forsøk, tanta er kommet med all hennes bagasje så nå er det pp2 snart.
Er jo skuffa, men jeg har lest en del her inne, og det er sjeldent det klaffer på første forsøk for de fleste, litt flau mtp alle de testene jeg har svidd av, alle symptomene jeg har hatt.. jaja! CD 1, PP2 her da:)
 
Back
Topp