Mammaene som vil tilbake til vekta si

Lisee

Elsker forumet
Ja, da er jeg klar[:D]:

Jeg gikk opp 15,5 kg da jeg var gravid. I dag (26. mars) har jeg gått ned 8 kg.
Jeg har altså 7,5 kg igjen til vekta før jeg ble gravid.

Heng med alle som vil! Om 14 dager lager jeg en ny tråd, også ser vi om vekta har flytta seg i riktig retning. Er så mye lettere å kutte ut noe av søtsakene når en har et mål foran seg[:)] 

Jeg mangler 6 kilo , så er jeg tilbake der jeg var, jeg gikk opp ca 23 kilo.....

jeg gikk opp 22 kg .. og nå har jeg igjenn 2,5 kg.. er godt fornøyd med de::) men har masse ovcerflødig hud på magen og noen ekstra kg til som kan godt forsvinne:)

Jeg gikk opp 21 kg. Har 2 kg igjen. Veldig fornøyd[:D]

Hei [:)]

Jeg gikk opp ca 23 kg, har tatt av 15.
Så det er fortsatt 8 igjen til idealvekta....[:@]
Trur de kan bli vanskelige, har samboer som
spiser og spiser uten å legge på seg.....og
jeg faller lett for fristelser jeg også da.

jeg la på meg, 14 kg.  hopper masse tau, da raser vekta pluss att du strammer opp rumpe mage og lår.

Jeg la på meg 12 kg,veide meg 1 uke etter fødselen, og hadde da gått ned 8 kg, 1 uke senere var 2 kg til borte. Så jeg har 2 kg igjen.

Gleder meg til å få stramma opp magen jeg..! Den er godt slapp ja!

La på meg 20kg i svangerskapet, og 14 av de er borte. Men så er det de resterende 6kg da.....[8|] Og den slappe magen. Vil ha normale bukser igjen NÅ..... Men gidder ikke kjøpe nye enda, håper jo det vil bedre seg her, så da får det bli trenings og kosebukser litt til.[:'(]

gikk opp 30 kg og er gått ned ca 25 kg
[:D]
er også lei av joggebukser nå

nå har jeg 5 kilo igjen går rette veien dette her[;)]

Gikk opp ca 20 kg og 10 dager etter fødselen var hele 13 kg borte! Mye vann antar jeg..
Nå ca 2 mnd etter står vekta på ca 2 kg mer enn før jeg ble gravid. Ikke helt sikker på hvor de kg sitter da de gamle klærne sitter da som de gjorde før.. [:D]

Back
Topp