lillefixen
Gift med forumet
Er DU min hemmelige venn???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Stredet
PS!! Kjør forsiktigt på glattå!!!
ORIGINAL: mammaen til Tobias
ORIGINAL: pillefix:
Er DU min hemmelige venn???
Busted[8D]
hihi!!!
Va jo litt løye at du va så skråsikker at det va chica[:D][:D]
Nei eg tenkte at det kanskje ikkje va så bra tips ittepå,,, men det va jo derfor o eg skreiv at han sko lera seg å skarra på R`ene! for eg rekna med at du kom te å tippa chica så tenkte eg at hu skarre jo ikkje så då kan eg skriva det!
Men men, kjekt at pakken falt i smak da[;)]
Nei eg tenkte at det kanskje ikkje va så bra tips ittepå,,, men det va jo derfor o eg skreiv at han sko lera seg å skarra på R`ene! for eg rekna med at du kom te å tippa chica så tenkte eg at hu skarre jo ikkje så då kan eg skriva det!
Eg tenkte at folk skarre vel i Ålesund.. for Ålesund e vel Vestlandet?? Hehe.. Off, eg e virkelig tragisk uopplyst når det gjelde sånne geografiske ting..
Hehehe,, eg blei heilt satt ud når eg innsåg at eg hadde gjetta feil.. Va jo SÅ sikker.. Men men..
Gjetta rett på 2. forsøk då, syns ikkje det va så gale det heller [:D]
Eg tenkte at folk skarre vel i Ålesund.. for Ålesund e vel Vestlandet?? Hehe.. Off, eg e virkelig tragisk uopplyst når det gjelde sånne geografiske ting..
Hehehe,, eg blei heilt satt ud når eg innsåg at eg hadde gjetta feil.. Va jo SÅ sikker.. Men men..
Gjetta rett på 2. forsøk då, syns ikkje det va så gale det heller [:D]
Nei det va bra gjetting det! hvertfall når du ikke viste at jeg scrappet!
Den smekka vet jeg ikke helt hvordan er eller holder (det var min 2 smekke! var ikke så flink til dette, men siden jeg fikk på navnet så tenkte jeg at da bare må jeg sende den! kjenner ingen andre Jonas![8D])