mammaen til Tobias

Que slide du fixen?? [:D]
Gla dag forresten!! Ke ska du jørr på i kulden og glattå?

JA!!
Blei heilt satt ud av dette her!

Eg sga på biblioteket og finna lydbøger av Erlend Loe, tenkte eg.. Sga skriva særemne om han, og tippe det går raskere med lydbog enn papirutgave når eg har ein liden løgnas her.. Hehe

Om que e et aent ord for ke, eller e det et hemmeligt ord på udenlandsk? [8D]

Que e ke - eg hable litt espanol av og te [;)]

PS!! Kjør forsiktigt på glattå!!!

Kjekt med litt avveksling, hehe.

Ha en fin dag du og forresten.
Idag kunne faktisk Jonas ligga på golvet og lega aleina mens eg spise frokost, fantastisk [:)]

ORIGINAL: Stredet

PS!! Kjør forsiktigt på glattå!!!

Kjøre alltid forsiktig vettu [;)]
Spesielt når Jonas e med i bilen!!

ORIGINAL: pillefix:

Er DU min hemmelige venn???

Busted[8D]
hihi!!!
Va jo litt løye at du va så skråsikker at det va chica[:D][:D]

ORIGINAL: mammaen til Tobias

Er DU min hemmelige venn???

Busted[8D]
hihi!!!
Va jo litt løye at du va så skråsikker at det va chica[:D][:D]

Hehe, eg ante faktisk ikkje at du dreiv med scrapping!
Måtte lesa gjennom heile hobbytråden før det gjekk et lys opp for meg [:D]

Tuuusen takk for gaven iallefall, me blei kjempegla for det [;)][:)]
Sga legga ud bilde så snart eg klare å finna den dumme kabelen te kameraet [8|]

Nei eg tenkte at det kanskje ikkje va så bra tips ittepå,,, men det va jo derfor o eg skreiv at han sko lera seg å skarra på R`ene! for eg rekna med at du kom  te å tippa chica så tenkte eg at hu skarre jo ikkje så då kan eg skriva det!
Men men, kjekt at pakken falt i smak da[;)]

Nei eg tenkte at det kanskje ikkje va så bra tips ittepå,,, men det va jo derfor o eg skreiv at han sko lera seg å skarra på R`ene! for eg rekna med at du kom  te å tippa chica så tenkte eg at hu skarre jo ikkje så då kan eg skriva det!

Eg tenkte at folk skarre vel i Ålesund.. for Ålesund e vel Vestlandet?? Hehe.. Off, eg e virkelig tragisk uopplyst når det gjelde sånne geografiske ting..

Hehehe,, eg blei heilt satt ud når eg innsåg at eg hadde gjetta feil.. Va jo SÅ sikker.. Men men..

Gjetta rett på 2. forsøk då, syns ikkje det va så gale det heller [:D]

Eg tenkte at folk skarre vel i Ålesund.. for Ålesund e vel Vestlandet?? Hehe.. Off, eg e virkelig tragisk uopplyst når det gjelde sånne geografiske ting..

Hehehe,, eg blei heilt satt ud når eg innsåg at eg hadde gjetta feil.. Va jo SÅ sikker.. Men men..

Nei det va bra gjetting det! hvertfall når du ikke viste at jeg scrappet!
Den smekka vet jeg ikke helt hvordan er eller holder (det var min 2 smekke! var ikke så flink til dette, men siden jeg fikk på navnet så tenkte jeg at da bare må jeg sende den! kjenner ingen andre Jonas![8D])

me vil se bilder lille pillefix[:D]

Nei det va bra gjetting det! hvertfall når du ikke viste at jeg scrappet!
Den smekka vet jeg ikke helt hvordan er eller holder (det var min 2 smekke! var ikke så flink til dette, men siden jeg fikk på navnet så tenkte jeg at da bare må jeg sende den! kjenner ingen andre Jonas![8D])

Syns smekka virket helt fin, jeg.. Eneste var at den knappen kanskje var sydd litt løst på, men det er jo fort gjort å fikse hvis det skulle bli nødvendig.

En ting jeg lurer på, vet du om den tåler å vaskes i maskin og evt. hvor mange grader??
Jonas har gulpa ut hele greia, så jeg skulle gjerne ha vaska den før jeg tar bilde og legger ut [8D]

den skal vell tåle 40 å sikkert 60 grader også!!!
(håpehåpe at sømmene ikke rakner!!![&:])

Back
Topp